Antrekksinspirasjon på en gråværsdag !

Her er det skikkelig gråvær i dag etter sommerværet som stakk innom tidligere i uka ! Nå er det lenge siden jeg har hatt noe overskudd til å ta nye antrekksbilder, så her kommer en liten reprise fra forrige vår . Det meste jeg har på meg her er fortsatt “in”, men det viktigste er faktisk å ta på det en selv trives i ….

Selv pynter jeg meg nesten aldri, går i olabukse,t-skjorte og fleecejakke for det meste. Men greit å ha noe på lur i skapet til dager en får lyst til å føle seg litt fin ..


Ei skinnbukse kan brukes til mye forskjellig, den jeg har på er “fake”…Bomberjakke er veldig aktuelt denne våren …


Litt mykere utrykk med ei strikkejakke, deilig om det er litt kjølig også….


Plizzeskjørtet er også i “motebildet” og man trenger ikke være så pyntet med det heller…som her med en strikkegenser…


En blondetopp kan være kjekt og ha…


Mønster fra topp til tå kan være litt tøft det, men jeg velger å bruke en del av gangen…bortsett fra på antrekksbilder da, der kan man liksom dra på litt ekstra..hehe…   #minmote #antrekk

 

28 kommentarer

Siste innlegg