På skogtur i sentrum !

Det er jo greit når vi er vant til å bo ved skogkanten at det ikke er langt til en liten “skogskrull” her nede i sentrum også ! Så i dag gikk jeg bort for å se om jeg kunne se noen blomster der. Fant ikke mye av  det, bare en liten sukkertopp !…men var fint der så går nok mer bort dit tenker jeg og kanskje jeg tar med en termos kaffe og sitter der å nyter vårsola en dag snart også !

Skriver litt under bildene…


Litt leirete på vei over jordet, men det får en tåle på denne tiden av året…


Himmelen var jo såååå fin i dag…og der borte ligger “skogen”….


Jeg holdt ikke på å tisse på meg, måtte bare forte meg å snu meg før selvutløseren knipsa..hehe

Vakker ettermiddagssol…


Robuste og fine trær var det mye av…


Man må se opp når man er på tur….


Og ned, for er det blomster er di der…..


Flott område , tror barnehagen er en del på tur hit….


Her ser dere mot elva og sentrum i Mjøndalen…


Noen flere trær, var jo det og jorder det var mest av….


#Mjøndalen #utno

30 kommentarer

Siste innlegg