God helg…mormor.. og blå himmel !

Riktig god helg til alle som er innom bloggen min !

(skriver litt under bildene )


Blir nok ei ganske rolig helg på meg, ingen klovnestreker… hadde bare et bilde som jeg tok i forbindelse med karneval hos Frodith i februar !

 


Tidligere i dag besøkte jeg mormor på 97 som nå bor i leilighet i Drammen.. vi tok en tur ned i spisesalen for der var det noen som spilte og sang og det var jo hyggelig for hun er glad i musikk og underholdning…( bildet fra mormor feira 90 års dagen sin og fortsatt bodde i huset sitt )

 


Deilig vær og blå himmel i Drammen i dag…  #klovn #ypsilon
 

 

 

 

 

 

18 kommentarer
    1. Her blir det også en rolig helg, tror jeg. Så flott mormor du har ( selv om bildet er noen år gammelt) og bildet bak ovnen var kjempestilig. Er det malt rett på brannmuren, og er det et motiv som dere kjenner? Jeg skal på show med døtrene mine i kveld, noe humorgreier, håper det blir bra. Ønsker deg en fin helg med eller uten parykk og solbriller 🙂

    2. Flotte bilder av feiende friske damer. Sånt blir man glad av. Og det fine været, hjelper jo også på 😀
      Her har det også vært flott vær i dag, og for første gang på lenge, tok jeg det store kameraet mitt med på tur. Det var litt kjekt synes jeg. Lenge siden sist 🙂
      Ønsker deg også en god helg. Håper den blir flott <3 Klem <3

    3. margarites: Deilig å ta det rolig :)) Fin mormor ja.. Bildet er det onkelen min som har malt… det hvite huset er en “kopi” av huset mormor bodde i.. omgivelsene er lagt til :)) Håper det var gøy på show :)) Hehe… Klem :))

    4. Fin klovn!! 🙂 For ei flott mormor,og så god og sterk utstråling! Hun var utrolig sprek å se til som 90-åring. Sikkert utrolig vondt for henne å oppleve at dattera gikk bort før henne! Jeg ser familielikheten mellom henne, deg og mammaen din! Staute, sterke damer alle tre! Jeg er veldig stolt av min mor og mormor! Solide damer å slekte på!!! <3<3<3

    5. karidansen: Takk :)) Ja hun er flott.. men har begynt å merke alderen mer di siste par åra..som ikke er noe rart.. Ja det ble litt feil rekkefølge …men slikt kan man ikke styre..
      Ja det er familielikheter .. og det er jeg stolt av ..slik du er av dine <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg