Lørdag og noen små betraktninger !

Jaaaadaaa.. ikke di store tinga men når man sitter slik å tar en kaffekopp og er innom butikken å handler så legger man jo merke til små ting …det gjør i alle fall jeg..

Skriver litt under bildene..


Her kan man sitte å se på livet utenfor og bare kose seg ..og jeg tenkte at det napoleonskakestykket til mannen ser veldig godt ut…


Ser opp i taket….tenker at lampene minner litt om klementiner…


Nok en lørdag på vei ut av butikken…tenker at det er jo en helt grei ting å gjøre.. igjen og igjen…


Kanskje ble jeg inspirert av di fine lampene til å kjøpe disse…


Håper disse smaker bra, for di kosta 85 kr stykke.. men det vurderte jeg i butikken at di var verdt..

Mer overraskende var det da jeg så på kassalappen etterpå at disse kosta 50kr pr pakke..men hadde nok kjøpt dem uansett… #meny #drammen

24 kommentarer
    1. Ting er så sinnsykt dyrt nå, jeg blir stadig overrasket. Det er 60 kr for den beste sjokoladen jeg vet. SJOKOLADE liksom.. Men i dag har jeg kjøpt boblebukse til 350 kr, og det var supert 🙂 Skal jo til Tromsø 🙂 Hatt en fin dag på landet med søsters 🙂 Klemmer <3

    2. Jeg har ikke vært i en butikk på aldri den tid … men en kan få litt hakeslipp om en går gjennom kassalappen en gang i mellom. Koselige lørdagsbetraktninger. God helg.

    3. Små , koselige hverdagsbetraktninger fra ukens “date” med mannen! 😉 Ja, jeg “Unner” meg de dyreste “Dulcia” – tomatene. Mangeogtredve kr for ei pakke med en liten porsjon av disse herlighetene, men det får bare være! Jeg har råd til det nå, så hvorfor ikke! 😀

    4. Artige små betraktninger en lørdag! En trenger da ikke å dra på imponerende “store” ting, for å ha noe å fotografere og skrive om. ser ut som en god dag 🙂 Ha en fin lørdagskveld!

    5. Mat er dyrt. Egentlig ikke mye mat man får for hundrelappen når prislappen på det meste økte fra 1 februar. Ha en fin kveld.

    6. Kreative og fine bilder! lampene var nok grunnen til at du kjøpte klementiner. Det er ufattelig hva små repetisjoner av kjente ting og figurer kan få oss itl å kjøpe. så en dokuumentar om det engang. følger deg 🙂

    7. Det er hyggelig å sitte på kafe å se på livet og tankene sine :o)) Ting er dyrt, og jeg blir mange ganger sjokkert over hvor mye jeg må betale for så lite… Bare så vidt det skjuler bunnen av handlekurvet, og hundrelappene forsvinner ut av kontoen. Det som er sunnest er mange ganger det som koster mest!

    8. frodith: Ja det blir fort penger av det når man handler :)) Godt med varm bukse når du skal på tur ..det blir nok fint :)) Litt rart i dag første morsdag uten mamma <3 Klem <3

    9. Ingrid: Isen smakte bra ja :)) ..hehe..hender jeg tar et kakestykke også..men er ikke såååå glad i søtt :)) Ha en fin søndagskveld <3

    10. karidansen: Takk <3 Di tomatene er veldig gode ja..vi kan også stort sett kjøpe det vi har lyst på:)) Ønsker deg ei fin kommende uke :))

    11. Ida: Ja Norge er ikke noe billig land..men di fleste har litt å “rutte” med så vi har det jo stort sett bra her :)) Ha en fin kveld :))

    12. Vera Lynn: Ja det er en fin måte å senke skuldrene litt på :)) Ja det er ikke mye er får for penga gitt :)) Søndagsklem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg