Stille hos meg…full fest hos Frodith snart !

Har litt mye å ordne med om dagen , siden jeg ikke klarer både og.. blir det litt stille med innlegg og kommentarer en periode. Jeg stortrives med blogging så jeg er innom å følger med. Og det kommer noen innlegg fra meg også…men tar det litt rolig bare .

Men altså..nå er det snart karnevals-opptog hos Frodith . Det pleier alltid å være gøy, så om du har lyst til å være med ta en titt HER..

Ønsker alle en riktig fin helg !

Bildet under er fra et tidligere karnevalstog hos Frodit. Den gang var jeg utkledd som Grace Jones ..


#karneval #blogg

 

26 kommentarer
    1. Det er litt stille fra meg også, sånn dann og vann 😉 Men jeg er også innom og kikker 🙂
      Jeg husker godt din Grace Jones opptreden. Selv opptrådte jeg som Lady Gaga 🙂 Så vi superstjerner får hold litt sammen 😉
      Det blir ikke noe karneval på meg i år tror jeg. Formen er meget laber, og i tillegg en lei forkjølelse. Så her i gården er det rolig for tiden 🙂
      Men jeg må nok følge med, og se hva alle andre bidrar med 😀 Gleder meg 😀
      Ha en fortsatt fin dag <3 Klem <3

    2. Eva: I perioder blir det slik 🙂 Men jeg trives med blogging så gir meg ikke … Ja vi superstjerner altså..hehe..
      Prøver å få sendt et bilde i år også :)) Moro å følge med også :)) Håper formen kommer seg for oss begge..så får vi ta det i det tempoet vi orker :)) Fredagsklem <3

    3. Ja Frodith fornekter seg ikke 🙂 Men du kler deg ikke “ut”, så vidt som mitt gamle øye kan se. Du kler deg “inn” – i den rollen du tar på deg, både med klær og uttrykk 🙂

    4. Så herlig da Annebe, stilig som alltid, sort eller hvit!!! 🙂 Periodeblogger jeg også, da det er mye for tiden. Bare hjemme to ettermiddager / kvelder i uka. Da forestrekker jeg å slappe av med andre ting, enn å la tastaturet sprette vilt av gårde, he-he 🙂 Jeg ble også med på utfordringen til Frodith. Artig!
      Ha ei god helg! klem <3

    5. toveview: Takker :)) Akkurat nå er det litt å henge fingrene i her ( det kan jeg fortelle mer om senere ) ..ellers har jeg vanligvis nok av tid til blogging :)) Blogging gjør man når man har tid og ork :)) Sender et enklere bilde i år…men jeg må være med på sambarytmene altså :)) Klem <3

    6. Nææmmen , driver du med litt reklame i i år også 🙂 SÅ herlig 🙂 Jeg skal nok mase litt på folk etterhvert, og drive med litt reklame selv også, men det blir nok mer til uka. Jeg skal se om jeg får tatt en tur til RØRET først, har noen oppdrag der også å gjennomføre, men kreves en medhjelper 😀 Tusen takk for bildet i år, og du var SÅ kul som Grace Jones, du liknet veldig 🙂 klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg