Bilder x 3 …

Satt bare å titta litt på noen bilder på pc`n ..og kom over disse tre her som jeg ikke har lagt ut før. Selv om det ikke er spesielt bra bilder så syntes jeg det “var noe med dem ” som jeg likte… Har du det sånn noen ganger at du kan like et bilde selv om det ikke er et perfekt foto ?

Skriver litt under bildene..


Dette bildet av meg tok yngstesønn da vi tok en kaffe sammen i sommer, litt fint med den fjøra som er (ganske) skarp og jeg diffust i bakgrunnen.. og da synes jo ikke rynkene heller..hehe…


Bildet her er tatt ut fra stuedøra, litt rart kuttet for å få vekk hustaka i nabolaget..men jeg likte det sorte mot den farga himmelen…


Bildet her tok jeg i sommer da vi hadde vært på badetur. Et rotete bilde, men jeg synes det var noe søtt over den gutten som står der å tror ingen ser ham…eller så blåser han i det for han bare måååå tisse… #foto #bilder
 

38 kommentarer

Siste innlegg