Kjære mamma !

I går var det to uker siden mamma døde og nå på fredag var det begravelse. Det føles egentlig helt uvirkelig . Mamma var veldig oppegående og aktiv til hun ble brått syk for ett og et halvt år siden …det kom på mange komplikasjoner underveis, men det er også mange fine minner fra tiden etter hun ble syk..

Nå er ikke jeg den som liker å skrive så mye om hva jeg tenker og føler her på bloggen, men mamma var en som brydde seg veldig om familien og vi var mye sammen noe jeg er veldig glad for nå..

Og når jeg møter folk som snakker om mamma får jeg høre at det var så koselig å møte henne for hun var alltid blid og lett å snakke med…

Her er noen bilder som kan bekrefte hvor nydelig mamma jeg hadde…(også noen av pappa som døde for ti år siden )..skulle ønsket jeg hadde hatt dem i mange år til, men slikt kan man ikke velge….


#rip #kjærlighet
 

 

67 kommentarer

Siste innlegg