Årets julefeiring..

En lite oppsummering av jula så langt. På julaften hadde vi besøk av gutta , mamma og mormor og før vi spiste kom en nevø av meg innom med kona og den lille jenta si på seks mnd som jeg fikk se for første gang, siden di bor langt unna..koselig !

Julemiddagen var ribbe med det som hører til og riskrem til dessert. Mamma og mor var her noen timer, men mamma er jo ikke bra så det ble ikke så sent på dem..men tror di koste seg.. Etterpå så vi film med gutta som lå over til 1.dag.. Resten av jula er det bare å slappe av og ta det helt med ro for min del…

Skriver litt under bildene…


God mat, prat og åpning av pakker er hyggelig julefeiring det. Vinen fikk mannen på jobben, åpna ei flaske på julaften og det er fortsatt litt igjen av den så det er ikke det store alkoholinntaket på oss i jula..


Noen av gavene ..Øverst fra venstre til meg fra gutta ..så til mannen fra gutta.. og så fra gutta til hverandre..syns di er flinke til å finne på ting som passer til den enkelte…


1. juledagsfrokost med gutta er alltid Waldorfsalat og Bayonneskinke og da trenger vi egentlig ikke noe annet for alle liker det så godt…kan legge ut oppskrift senere (har gjort det før også )… #julefeiring #waldorfsalat
 

 

24 kommentarer
    1. Så flotte bilder over julefeiring så langt, artig å se! Fine gutter også. Samme middag dere også som oss, ribbe og avslutning med riskremdessert. Det er nydelig. Ikke minst både så og hørtes det godt ut med waldorfsalat og skinke + rundstykker. Skimter jeg ikke en ost også, tro? Ser ut til at du har fått nyttige og fine gaver også. En toppers jul så langt. Koz deg med fortsettelsen, slapp av og ta ting på sparket. Klem <3

    2. toveview: Takker så mye :)) Måtte jo ha litt på bordet..men ingen spiste ost…hehe.. Fornøyd med gavene også ble det litt penger i tillegg :)) Kos deg videre du også :)) Klem <3

    3. Koselige dager Annebe <3 Jeg synes det er så deilig med ferie, koser meg. Hatt besøk i dag, av nevø og søsters . Koselig 🙂 I morgen er butikkene åpne igjen... Kanskje litt romjulssalg 😀 klemmer <3

    4. Så søt julekveld dere hadde, ikke er like heldige men det finns engler der ute som arrangrer julekveld for de som er alene på julaften. Selv var jula mi ok, fikk nyttegaver og bra var det. I går ble det en kjapp middag foran TV før jeg dro til famparty og min bror bursdag. Men nå er freden over, hverdagen er her snart igjen. Ha en fin dag.

    5. Ser riktig så koselig ut hos deg i julen og hyggelig og kunne ha familien samlet til en slik aften:-)) En riktig fin romjul ønsker jeg deg videre:-)) Godt med noen hverdager igjen også….syntes jeg i alle fall:-))

    6. Så koselig julefeiring dere har hatt, og så mange fine bilder derfra :o)) Det er kos når familien kommer og samles ved jul, høres kanskje rart ut at jeg sier det, ettersom jeg velger å feire alene på julaften. Jeg har kjøpt ferdig Waldorfsalat, en liten boks, som vi skal ha til Nyttårskalkunen. Jeg har ikke smakt det, men blir det en hit så kan det være jeg lager det selv neste gang :o))

    7. Helge: Takk, koselig med familien på besøk :)) Flott med folk som ber inn fremmede også… Liker best gaver en kan ha nytte av så det er bra ting å få :)) Kos deg med kvelden :))

    8. Hobbystua: Takker :)) Med mamma som er syk og mormor på 97 var det ingen selvfølge at vi skulle ha dem på besøk…så det var hyggelig vi fikk det til :)) Hverdager er best i lengden <3

    9. Vera Lynn: Tusen takk :)) Jeg er sååå glad i Waldorfsalat men lager det bare til jul og påske..og den oppskrifta jeg bruker er kjempegod ..lett å lage , men krever litt arbeid da…

    10. karidansen: Takk blir fin stemning med levende lys og juletre :)) Nei jeg syns det bare er “slitsomt” om det er mye en skal smake på…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg