Over sine bredder..

I dag tok mannen og jeg og gikk oss ei lita runde i Drammen på formiddagen, godt å få lea litt på seg og få litt luft etter mye inne-sitting og god mat. Vi gikk langs med elva, men enkelte steder var det så mye vann at en ikke kunne gå der en hadde tenk, men vi kom oss da frem på et vis og fikk gått ei runde rundt bruene..

Også var det litt spennende og fint å se på den høye vannstanden…får bare håpe det ikke har blitt noen ødeleggelser av vannet..


Her klarte vi å komme oss frem… #glass ..


Her fikk vi gått oppe på det høyere platået langs kanten..


Her lot vi være å prøve å komme frem #skutebrygga ..


Her sitter folk å koser seg om sommeren, men det er vel tørt før sommersesongen starter …


Litt pent å se på da….


Her gikk vi klokelig opp trappa og rundt… #drammen #vannstand #drammenselva
 

12 kommentarer
    1. Uff, det kan bli ganske oversvømt altså 😮 Håper det ikke blir FOR ille etter uværet …Vi merker vel ikke så mye til det verste Håper du har en fin juleferie Annebe. Tur skal jeg også på, i morgen tenker jeg 🙂 Klemmer <3

    2. Du gode min, det var mye vann. Jeg tenkte meg en tur til sjøen i formiddag for å se, men det rakk jeg ikke. De sa det kunne bli en meter over normalen? Her har det begynt å blåse litt også. Typisk julevær for tiden. Nå har vi spist middag og koser oss i julefreden. Har besøk av svigerfar i dag, og han tar seg en middagslur, mens jeg leser litt blogg. Nyt dagen. Klemsiklem og husk lange gummistøvler om du må ut igjen!!!!

    3. Ups, så mye vann .:-/ Håper uværet roer seg fort hos dere.. Det blåser bare litt her…ennå 🙂 <3 Ønsker deg en fortsatt fin romjul, annebe <3 Klem <3

    4. natheless: Mye ja..men skulle visst stige ytterligere utover dagen.. Blåser litt her også.. Bra du koser deg med besøk og god mat :)) Ja får ta på gummistøvler om det blir ei runde i Drammen igjen i løpet av di nærmeste dagene.. Klem <3

    5. frodith: Ja, skulle vist bli enda mer vann .. Slapper bare av , spiser god mat og ser litt på tv :)) Klem og fine dager videre til deg <3

    6. Vannet er en ting. Vinden er også skremmende. Hele huset har ristet i hele natt, så jeg har nesten ikke fått sove.
      Ikke så bra når en har fulle arbeidsdager i hele romjula.
      Ha en deilig dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg