I dag blir det bare frukt på meg….

Nei da blir nok ikke det. Har allerede spist frokost med Waldorfsalat sammen med gutta som lå over fra i går, og etterpå blir det rester fra gårsdagens middag med ribbe og riskrem ..

I går var mamma og mormor hos oss å spiste julemiddag sammen med guttene og det var veldig koselig. I tillegg kom en nevø og kona innom en liten tur med lille datteren sin på seks mnd som jeg ikke hadde fått sett før siden di bor langt vekk..så det var hyggelig..

Blir jo mye mat ,godter og brus på julaften så det er egentlig frukt som frister mest nå…

“Sløver” litt i dag, så litt bilder fra julefeiring får komme siden, men tok ikke så veldig mange…måtte jo først og fremst være tilstede med di som var på besøk..

Kos dere videre i jula !


Duken har mormor brodert for en del år siden, veldig glad i den … #frukt #juleduk
 

24 kommentarer
    1. Ja, du er inne på noe vesentlig der. Vi kan bli så opptatt av å “dokumentere” det vi holder på med at vi blir mentalt “fraværende” for de vi er sammen med! Det blir “Lett mat” her i dag. Følte meg rimelig oppstappet da jeg la meg i går kveld! 🙂

    2. karidansen: Blir fort litt masete med for mye bilder..men noen tar jeg jo :)) Ja jeg var uvel da jeg la meg i går, selv om jeg ikke spiste såååå mye …

    3. Riktig God Jul til deg og dine <3 Det med frukt tenkte jeg også i dag da jeg slo opp øya, men så plutselig sto jeg inni kjøleskapet med hele munnen full av kake hahahaha dette går ikke sååå bra heller hahaha god klæm <3

    4. Jeg har ikke en FRUKT i huset jeg 😀 He-he… Men mye sjokolade, og nå har vi spist middag her.. Hjemme igjen nå. Fikk du noe du ønsket deg da? 🙂 Jeg fikk fleece-jakke og foto-bok, og fin katte-pynte-greier. I morgen skal vi ha noen her, og ellers blir det mest avslapping på meg. Hr Frodith skal jobbe litt i romjula også. Klemmer <3

    5. frodith: Har både sjokolade og frukt her..hehe.. Hadde ikke ønska meg noe, men fikk fine gaver selv om det bare er fra gutta jeg får pakker, får penger av mamma og mormor…viser gavene senere tenker jeg :)) Hørtes ut som du fikk fine ting :)) Blir mest avslapping her også, ingen flere juleselskaper..og det er i grunnen deilig, men vi hadde det hyggelig i går :)) Klem <3

    6. En riktig god og fredfull jul. annebe ♥ Veldig smakfullt bilde! ☺ Det blir deilig med noen rolige dager her i romjula.☺☻Stor klem ♥

    7. Jeg ender alltid opp med å lage waldorfsalat, selv om ingen andre enn meg selv spiser det…:)
      Ellers er ikke litt frukt å forakte i dag….

    8. Søtmonsen ): Har spist noen i jula jeg også :)) Fisk er deilig mat..men vi har spist ribbemiddag fra i går :)) Fin kveld til deg <3

    9. maiken: Vi har det til jul og påske ..det er favoritten til gutta også, med bayonneskinke ved siden av trenger vi egentlig ikke noe annet pålegg… Frukt er deilig og litt lettere enn mye av det andre en spiser i jula :))

    10. Frukt må man ha, skaffer mere i morgen, mest mandariner men noen bananer. Bror min har bursdag i dag og skal i famparty, blir 16 stk. Jula har vært OK men snart er freden over. Hva fremtiden bringer er ukjent men vet at som alle andre jubler jeg når det er salg. Ha en fin dag.

    11. Helge: Ja man må jo kjøpe litt av gangen så den holder seg frisk og fin :)) Gratulerer til broren din , blir nok hyggelig selskap :)) Ja snart er det hverdag igjen..og salg over alt, trenger ikke noe men kan jo kikke litt i alle fall.. Takk og fin dag videre til deg :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg