Litt trist…og så fikk jeg to fine pakker i posten….

Jeg føler meg litt trist og lei meg om dagen, sikkert fordi det er folk rundt meg som ikke har det så greit og det påvirker meg veldig. Men jeg har heldigvis evnen til å sette pris på det som er bra allikevel…

Som da jeg fikk fine pakker i posten både i går og i dag, viser det lenger ned i innlegget.

Først et par sommerlige bilder jeg fant i arkivet mitt som jeg syns er litt lyse og oppmuntrende….( ..jeg er ikke deprimert altså, bare litt trist )


Sommer og kløver…#lengt ..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Blir fint når gresset gror igjen…


I går fikk jeg kjempefine pulsvanter i premie fordi jeg har svart på spørsmål i Frodiths julekalender HER.. og di passa ypperlig til lua jeg vant i fjor, spørs om ikke det var meninga…


Og i dag var det pakke til meg igjen, helt overraskende fra Marianne som har bloggen Hobbystua HER .. Et nydelig sett med pannebånd og pulsvanter. Tusen takk til disse snille “jentene” som gleder andre i førjulstida…. #pulsvanter #håndarbeide
 

 

40 kommentarer
    1. De matchet jo veldig fint i fargen! Kanskje den smarte (og omtenksomme) Frodithen har et “kartotek” over hva hun har sendt ut, slik at man får noe som passer til det man har vunnet før? Hobbystua sine produkter er også lekre og nesten i samme nyanse!
      Ja, vi føler jo på det når noen rundt oss er triste. Det er jo best når alle er friske, raske og har det bra. Jula og mørketida er ei fin tid på mange vis, men kanskje også ei tid da man ekstra lett blir vemodig og kjenner på savn og lengsel…….<3

    2. Så herlig med noen lyse og fine sommerbilder å glede seg over i mørketiden <3 Jeg må selv innrømme at jeg snart begynner nedtelling til solen snur 😉 Jeg blir selv ganske nedstemt disse mørkeste månedene.
      Og ja, klart man blir preget når noen ikke har det så greit. Vi føler jo med andre, spesielt dem vi er glade i <3
      Og så er det jo dem da, som lager til kalendere, og konkurranser, og alt som er kjekt 🙂 Og de fine tingene du har vunnet, passer jo så pent. Veldig glad på dine vegne <3
      God klem fra meg <3

    3. Der var kalendergaven kommet ja 🙂 Flott 🙂 Jeg må innrømme at jeg ikke har SÅ oversikt… Jeg bruker en del av det samme garnet, men du var heldig som fikk matchende faktisk, for SÅ oversikt har jeg ikke 😀 Husker det ikke når jeg er i kalender-stresset… 😮 Men moro de matchet 🙂 klemmer <3

    4. Ikke noe greit å høre at du er litt trist om dagen :/ Håper det blir bedre snart for deg og de rundt deg <3 Kjempe fine ting du vant ^^ Nå blir det greit med vinter og kulde ja 😀

    5. frodith: Veldig fine :)) Hadde vært rart om du huska hvilke farger alle fikk, så mange gaver som du sender ut..hehe.. Men bra jeg hadde flaks da :)) Klem <3

    6. Eva: Takk, hyggelig du likte bildene :)) Ja man “preges” av hvordan de rundt en har det :)) Koselig med de fine gavene, ting jeg skal bruke :)) Takk for klem og en til deg også <3

    7. karidansen: Det var vist bare flaks sa Frodith..så jeg var heldig med den :)) Bare fine ting jeg fikk, som jeg gleder meg til å bruke :))
      Ja når noen rundt meg ikke er bra, blir jeg prega av det…men det er mye som er hyggelig også da :)) Jula er litt vemodig ja <3<3

    8. Det er mange som har det tøft rundt juletider som ellers i året-. Men i adventstiden blir man kanskje mere opptatt av andre. Her er det meste i rute. Det er noen småskjær i sjøen innimellom men det er bare småting. Fine gaver du fikk i posten. Ha en fin kveld.

    9. Helge: Ja de fleste har jo noen rundt seg som er syke eller har andre ting di sliter med..og det går så klart innpå en ..og førjulstida er litt ekstra vemodig, men fin også :))
      Så bra du er i rute, jeg har ikke gjort mye ..men skal ikke gjøre så mye ekstra heller :)) Gaver og mat kjøper vi i løpet av di nærmeste dagene :)) Takk og fin kveld videre du også :))

    10. Så heldig du er som får premier, det er jo fantastisk, og helt sikkert vell fortjent. Jeg tror alle er nedstemt av og til, og spesielt sensetive mennesker. Vær glad for du har mange forskjellige følelser, både gode og ikke så gode, da kan du forstå andre mye bedre når du selv har smakt på det. Og her kommer en kjempe god oppmuntring klem <3

    11. Så koselig med både premie og gave da! Og lekkert var det også! Ikke så fint å være trist – du har stor empati for andre, du! Klemmer til deg <3

    12. morsmiddag: Veldig fine ting jeg fikk :)) Det er viktig å kjenne på det å være lei seg også ja…Tusen takk for oppmuntringsklemmen sånt hjelper vettu <3

    13. Margrethe: Veldig hyggelig, såååå fine ting jeg fikk :)) Takk, ja jeg har lett for å kjenne litt ekstra på at andre har det vondt..men er nok mange som er slik… Klem og takk for omtanken <3

    14. Vondt og være trist, er ikke så lett å alltid være glad heller når noen rundt deg sliter. Er så mye vondt i verden så naturlig at man blir litt påvirket til tider.
      Heldig som vinner premie 😉
      Ønsker deg en fin dag i dag 😀

    15. Heisan Anne:-) Det er lov og være lei seg når en ser andre ikke har det så bra og slikt har jeg selv kjent på…..men det er to fine bilder du har her som gir meg en liten hint om at våren kommer engang igjen.-) Så fint at du fikk julegaven og nå har du litt og velge i etter vær og vind:-) Hyggelig og sette litt pris på gode bloggvenner og nå var det din tur også fra meg:-)

    16. Hobbystua: Man vil jo at folk rundt en skal ha det bra ja <3 Så hyggelig du likte bildene og våren er en fin tid :)) Jeg ble så overrasket og syns det var så hyggelig med pakke, også var det så fine ting også, og det passa fint både i str og fargen :)) Gleder meg til å bruke det :)) Tusen hjertelig takk snille du <3

    17. <3 Det er vondt nok å være lei seg når det er noe med en selv, men det er bare enda vondere når det er noen man er glad i som ikke har det så greit, det går unektelig sterkt inn på oss og dagene blir preget av det. Håper virkelig det tar seg opp for begge parter, god klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg