Pynte seg litt … (antrekk 50+)

Nå skal ikke jeg på noen julebord eller selskaper i forbindelse med jula, men kan jo hende jeg pynter meg litt her hjemme uansett. I all fall på julaften. Jeg er jo egentlig ikke så “pynta” av meg og går helst i bukse og en enkel topp di gangene jeg må kle meg litt pent..

Bruker du helst kjole/skjørt eller bukser når du pynter deg ?

Bilder fra tidligere innlegg, ment som inspirasjon til å finne noe du har i skapet…og bruke det !


Rødt og svart passer jo fint i disse juletider..

 

En enkel kjole, men litt i korteste laget for alderen… ( mormor sydde den til meg for mange år siden, og da var det favorittkjolen min )

 


Løse ledige plagg er favoritten nå for tiden….


Grå mus..hehe…


En litt tøff stil liker jeg godt… #mote #antrekk
 

30 kommentarer

Siste innlegg