Folk er folk ..og premie i posten ..

Som jeg har skrevet før er ikke jeg den som kjøper eller gir så mye til selgere/tiggere, men av og til gjør jeg det. Og i dag fikk jeg bare så lyst til å kjøpe av ham som sto utenfor butikken og solgte Folk er folk. Han sto litt sånn beskjedent tilbaketrukket så du ikke måtte møte blikket hans om du ikke hadde lyst, og det er da jeg får lyst til å bidra..så da jeg gikk ut av butikken igjen gikk jeg bort å kjøpte , noe jeg så tydelig på ham at han satte pris på..

 

Og da jeg kom hjem var det pakke til meg i posten. Premie fra jeg var med på en giveaway på bloggen ..elevele.. HER.. Kanskje var det god karma fordi jeg hadde kjøpt det bladet i dag… (tror ikke noe på det jeg altså, for da hadde jeg fått pakker hver dag siden jeg er så snill..hehe… )

Mange fristende oppskrifter i boka. Tusen takk for kjempefin premie Elin….

#folkerfolk #giveaway

 

27 kommentarer

Siste innlegg