Hurra for meg !

Ja i dag er jeg blitt så mye som 55 år da. Prøvde å slå av på alderen da gutta var her i går å spiste med oss, jeg sa at nå er jeg halvveis til 90, men fikk beskjed om at det stemte ikke …du er halvveis til 110….gårsdagens nedtur..hehe…

Dagen i dag starta med å lese et hyggelig bursdagsinnlegg med bare fine ord om MEG fra Frodith, det kan du lese HER..Vi skulle egentlig møttes i Drammen i dag, men har måttet utsette det litt, det gleder jeg meg masse til.

Ellers har dagen blitt feira med at vi tok med mormor og hadde med kaffe og kaker og besøkte mamma på sykehjemmet på fredag. I går var gutta her og spiste Pinnekjøtt med oss, og i dag får mannen og jeg finne på noe hyggelig sammen.

Blomsten under her hadde guttene med i tillegg til at jeg fikk pakke, hyggelig ! Julestjerne hadde jeg ikke kjøpt enda i år så det passa bra..


Etter maten satt vi i TV-kroken og så film…vi liker slike avslappa feiringer ….Kommer nok flere bilder senere i dag… #bursdag #julestjerne
 

48 kommentarer

Siste innlegg