Hei hå, nå er det jul igjen…

Jeg tar det faktisk veldig rolig i Desember, pynta litt i huset og så blir det å kjøpe litt god mat og 5-6 gaver i uka før julaften. Og julebord og selskaper har det vært lite av (så si ingen ting ) siden jeg ble syk.

Men en tur til Drammen og handle og ta en kaffe med mannen på lørdager blir det både i Desember og resten av året. Ikke mye snø som minner om vinter og førjulstid i Drammen i dag, men julelys er det masse av både inne og ute.

Kos dere med førjulstida, og ro ned som best dere kan …


#drammen #førjulstid
 

26 kommentarer
    1. Så koselig. Vi skal i familiebursdag i dag og jeg gleder meg. Julestemningen brer om seg, og det er herlig å ikke behøve å stresse. Nyt dagen. Klem 🙂

    2. Det beste med førjulstida er å stresse ned og nyte dagene. Jeg trenger ikke masse jag på denne tiden. Julegavene prøver jeg å kjøpe gjennom hele året:)) Kos deg i Drammen :))

    3. aina: Sånn er det ja :)) Smart å kjøpe gjennom året om en skal ha mange gaver :)) Fint i Drammen på formiddagen, nå er vi hjemme i Mjøndalen..men det er jo ikke langt unna <3

    4. Etdiktomdagen: Takk, ja man får ta den julestemningen som er..hehe.. Bra ..stress hjelper ikke på noe… Kos deg med kvelden du også <3

    5. Ikke mye stress her i gården heller og deilig er det. Har pyntet litt, men skal ikke bake så veldig mye, men litt må en vel trylle frem i år også. Får høre hva de som kommer hjem har lyst på. God lørdagskveld

    6. Høres ut som om din jul og dine juleforberedelser er ganske likt sånn som jeg har det. Nå har ikke jeg noen mann som jeg kan date da!;) Jeg har fått litt avsmak for alt styret – særlig rundt det med julegaver. LITT er koselig, men det tar fort overhånd! 🙂

    7. venkesstrikk: Best å ta det rolig om det skal bli kos :)) Bakte mer før, men ingen som er sånne skikkelig kakemonser her, så da bruker jeg ikke unødig krefter på kakebaking..men brød og rundstykker baker vi jo :)) Sov godt og fin morgendag <3

    8. karidansen: Før var det mer stress, og mange jeg skulle kjøpe gaver til..men nå har vi slutta å gi til tantebarna som er voksne så da er det litt enklere :)) Enig, bedre å kjøpe det man trenger selv..men en liten gave er hyggelig 🙂 Du får ta en date med julenissen du da…hehe…

    9. Var ikke i byen i går men satset fullt på mandag hva gaver angår. Det blir mye stress i jula hvis man skal rekke ovr alle konserter og sjekke alle butikker. Jula må planlegges og har kalkulert medd ca 2500,- kroner på gaver denne jula,. Ikke så mange gavene jeg kjøper. Det er tross alt gaven som gjelder – ikke prislappen. Ha en fin dag.

    10. Helge: Helga er ikke så lurt til gavehandel..vi handla bare mat :)) Helt enig, de fleste kjøper det di trenger selv..så det er bare for å ha ei lita pakke..men 2500 er mye penger å bruke på gaver det :)) Fin kveld til deg :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg