Dagen så langt…

Ja nå går jeg i pysjamasen og etterpå blir det Pizza, som mannen er i ferd med å lage bunnen til nå. Men tidligere i dag har vi vært å spist sen frokost på Picasso i Drammen. Yngste sønn som bor rett ved kom å spiste med oss , han er mye på reisejobb om dagen..så hyggelig å få prata litt, selv om vi prates litt på tlf også.

Etterpå handla vi mat og så var vi innom mamma på sykehjemmet en tur . Nå blir det bare å kose seg inne resten av dagen/kvelden…

Ønsker alle en fin lørdagskveld !


Har jo vist bilder fra Picasso før, men det er så koselig der at her kommer det noen til… #Picasso #drammen
 

22 kommentarer
    1. Det var der vi var, men bare satt ute, ikke sant 🙂 Der fuglene var så ivrige? 🙂 Koselig med kafetur. Jeg har bare reist hjem i dag jeg, fra mamma. Og laget middag. Ikke stort planer mer i dag heller. Skal møte venninne i morgen og gå en liten tur 🙂 Klemmer <3

    2. Det gode liv! Livet er der for å nytes og leves til fulle. Jeg synes dere er flink til å kose dere. Jeg synes også det er trivelig med et cafèbesøk i ny og ne. Så hyggelig å møte sønnen ute til lunsj også. Enig med deg, det ser ut som en meget OK sted 🙂 Jeg har vært på øvelse med kor og orkester i dag, da jeg er i gang med nytt musikkteater, Levva livet. Det er Åge`s musikk som blir brukt her, og det er Verdal teaterlags oppsetning. Det blir fantastisk og være en brikke i det. Vi skal til og med opptre i Olavshallen i trondheim i mars neste år, herlig. Ellers har jeg rukket å være innom fotoutstillinga til fotoklubben på et shoppingsenter, så ble det like godt med meg noen klesplagg også, uten at jeg hadde planlagt det, he.he. Så ble det litt mathandel og laging av biffmiddag, som vi gjorde unna da jeg kom hjem. Ungdommen er ute som vanlig på en lørdagskveld. Så min mann og jeg blir hjemme alene utover. Skal kose oss 🙂

    3. toveview: Vi finner på slike små ting , særlig på lørdagsformiddag…hadde egentlig tenkt å ta ei hotellovernatting en times kjøretur fra oss..men det var ikke formen bra nok til…så da finner man på noe koselig som ikke “krever” at en blir borte i flere timer :)) Åge har mye fin musikk som det sikkert er gøy å synge i kor også :)) Høres ut som du hadde rukket litt av hvert av koselige ting :)) Fin kveld til dere <3

    4. frodith: Det var rett på andre siden av gata..men vi titta innom her også :)) Dager uten store planer er bra ..god mat og litt tv funker det også :)) Da får du kose deg i kveld og med venninne i morgen :)) Klem <3

    5. I grunn lenge siden jeg har spist på Picasso, så det er vel på tide igjen. Jeg var der endel før, koslig der, litt fransk inspirert cafe som yter god service. Gikk frem og tilbake til Gulskogen senteret i dag på beina, nesten 15 km, det var deilig med en tur. Nå blir det en runde med fjernkontrollen før jeg kanskje tar en tur ut. Ha en fin kveld.

    6. Så kkjekt å gå å subbe i pysj og vente på pizza. Tror eg må lage noen pizzabunner att snart. Koselig å spise sein frokost ute. Det gjer du jo kvar lørdag. Her er det ikkje noe fast mønster for lørdagene uten om at helgene som regel er travle på en god måte. Kos deg resten av kvelden. klem <3

    7. Koselig. 🙂 Her har vi også siget ned i godstolen etter å ha vært på koselig vennebesøk og etter det har vi spist Cobbsalat og nå har jeg hatt en liten cognaclikør til dessert 😉

    8. Greta: Deilig og rolig kveld :)) Pizza er en lørdagsfavoritt :)) Ja en kaffe blir det stort sett hver lørdag…og av og til litt skikkelig frokost :)) Klem <3

    9. Helge: Veldig hyggelig der , men ikke vært der på kveldstid på mange år… Oj, fikk trim du da, og kanskje handla litt også :)) ..hehe..deilig å” slække” litt med fjernkontrollen også :)) Ha en fin kveld :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg