Bryllupsdag !

Skrev jo i gårsdagens innlegg HER at mannen og jeg har 35 års bryllupsdag i dag ! Takk for alle hyggelige gratulasjoner vi har fått på bloggen og Fb .

I går var det jo handling og kaffe på dagen. På kvelden kom yngste sønn å spiste Entrecot med oss (eldste passa det ikke for ).

I dag har vi besøkt mormor, og på hjemveien stoppa mannen og jeg for å ta en liten date på den store dagen..hehe…

Nå er ikke jeg en som slår om meg med store ord og kjærlighetserklæringer på sosiale medier. Men ting jeg setter stor pris på er f.eks når jeg har laget meg risengrynsgrøt på kvelden (det hender nemlig jeg får såååå lyst på det ) og det har satt seg fast i bunnen av kjelen .. Jeg setter den i vann over natta og på morgenen har mannen vaska den opp før han drar på jobb…det er drømmemannen for meg…


Sønnen satt å så i gamle skolebøker , holder nemlig på å rydde litt i skuffer og skap her… Bildet av mannen og meg er fra vi var på Holmen fjordhotell for et par år siden …


Dagens date ble på Jovialen… Og vi “slo ut håret” med en hel Makron hver… #jovialen #makroner #drammen #bryllupsdag #blogg
 

40 kommentarer

Siste innlegg