Vinterbilder !

Tok noen bilder av snø og vinter med macrolinsa her om dagen, var litt sent ute til å få med det beste sollyset…men noen ok bilder ble det. Må passe på å dokumentere snøen i tilfelle den forsvinner igjen, for det vet man jo aldri.

Skriver litt under bildene…

Mye ekornmat i toppen av grana….


Røde bær er så fint mot snøen….
 


Og is mot blått er ikke så verst det heller….


Nå kan di grønne bladene ta seg en hvil frem til våren…


17mai stemning i vinterland…


Pent med snø …


Noen små kunstverk dukker også opp…


Bare snø rett og slett…. #vinter #snø #foto #blogg #mjøndalen

 

 

18 kommentarer
    1. Masse fine bilder 🙂 Jeg likte godt det siste jeg 🙂 Rett og slett SNØ 🙂 Jeg kjøpte meg et kamera jeg ikke var SÅ fornøyd med, et lite fjott-kamera, men skal jo ha et skikkelig et også…en gang 😀 Ha en fin fredag <3 klemmer <3

    2. frodith: Tusen takk, ikke typisk macrobilder..men ganske fine allikevel :)) Dumt du ikke er fornøyd. Du burde prioritere å kjøpe et skikkelig kamera ..men jeg syn jo du har mange fotte bilder da :)) Klem og fin dag videre <3

    3. Så mange flotte bilder 🙂 Hvis ikke dette får frem vinterfølelsen, så vet ikke jeg! Det nederste ble nok min favoritt denne gangen, for et nydelig snø-bilde 🙂 Ha en flott kveld <3

    4. Hei på deg. Koselige vinterbilder det der. Ser bare fin ut vinteren på dine bilder og ikkje ser den kald ut heller. Mend et var det noen dager ja. Men no er den på veg vekk. Vinteren altså. HA ein fin start på ny uke vennen. Klem <3

    5. Vakkert! Her i Bergen har vi kun hatt frost på bakkenivå og snø i fjellet – men så vakkert det er å se på og ÅH, så deilig det er å slippe å gå i søle når jeg går på tur med Kingsley, og det er jo fordi nå er bakken så hard av frosten, så da går det an å gå tørrskodd på tur – det setter jeg stor pris på:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg