Gårsdagens “blåtime” over Mjøndalen..

I går var det flott vintervær med sol, blå himmel og mye snø rundt om her hvor vi bor. Så da tok jeg noen bilder med macrolinsa mi…og på ettermiddagen så jeg at det var så fint blått lys over bygda og elva…så da tok jeg et par avstandsbilder med den samme linsa..blir ikke de skarpeste bildene da, men jeg likte bildene allikevel, så derfor legger jeg dem ut..

Og da får du jo en liten opplevelse av hva jeg ser når jeg titter ut på ettermiddagen…( tatt ca kl 17.00)


På bildet over her ser dere først hustaket til naboen, så Mjøndalen sentrum, så Drammenselva, på andre siden av elva Krokstadelva og så oppover mot Hokksund..


Når jeg snur meg den andre veien, ser jeg taket på jobben til mannen og den “nye” brua fra Mjøndalen til Krokstadelva som er full av biler med folk på vei hjem fra jobb… #Mjøndalen #blåtimen
 

 

 

28 kommentarer

Siste innlegg