Salte kjeks og rundstykker med Cottage cheese..

Da jeg hadde besøk i går hadde jeg lyst til å bake litt, og da prøvde jeg ut oppskrifta jeg fant på kjeks hos Spisogspar HER, jeg bytta til grovt mel,og kjevla de helt tynne ..ble sprø og gode. Hun hadde lagte ulike smaker på topping, jeg strødde maldonsalt på alle..


Nå har jeg hatt kjeksen i boks i to døgn, de er fortsatt sprø…

 

Så har jeg lenge hatt lyst til å lage rundstykker med Cottage cheese ( da får mann inn litt ekstra proteiner), og fant oppskrift HER ..

Det var en liten porsjon, men med bakepulver i er de best når de er nystekte så det passa bra. Er man flere er det jo bare å flerdoble oppskrifta ..


Så med noen rundstykker jeg hadde i fryseren fra før ble det litt å velge i… #oppskrifter #saltekjeks #proteinrundstykker #baking #matblogg
 

20 kommentarer

Siste innlegg