Hagatjern !

Det øverste bildet her var mitt bidrag i Høstutsillingen hos Frodith . Det er tatt ved Hagatjern som ligger rett opp i bakken fra der vi bor i Mjøndalen. Da jeg var barn var det jo dette stedet vi ofte dro til om sommeren for å bade. Da dro vi til badeplassen som også hadde kiosk.. det var stor stas husker jeg.

Nå er det mange år siden vi var på badetur der, mannen og jeg drar heller et sted det ikke er så mange kjente. Men det har hendt vi har tatt en kveldsdukkert ved demningen , hvor jeg har tatt disse bildene som kommer under her…vakkert er det i alle fall der syns jeg..


Fint å ta en dukkert ved demningen, men kan stå over på denne tida av året…


#Hagatjern ..


Litt bortenfor den odden med hytta ligger badeplassen…


Nå var båtene tatt opp, men når det er sikker is på vannet er det mange som pilker der .. ( ..og noen når isen er usikker også..tror jeg…)

#nedreeiker
 

 

28 kommentarer

Siste innlegg