Høstutstilling og pakke i posten !

I dag er det utstilling i Galleri Frodith, og jeg kan virkelig anbefale å ta en tur innom HER, og har du lyst kan du stemme på din favoritt … Tegningen under her av galleridirektøren , er det hun som har tegnet, og jeg har bare “tyvelånt” den….

Og i går fikk jeg pakke , med fine stripete sokker av Frodith…fra jeg var med i Froggetoget.

 Takk til Frodith som gjør det så hyggelig å være på bloggen… ikke alle er slik at di lager i stand slike ting ,aller minst jeg ..og vi andre kan være ålreite folk vi også da..hehe..alle skal ikke være like ..


#høstutstilling #frogging
 

18 kommentarer
    1. Kjempeartig med overraskelse i posten.. jeg også det i går 😀 Frodith er bare helt unik på skape liv og røre her inne:-D
      Ønsker deg en strålende lørdagskveld + en varm klem ♥♥

    2. Tusen takk for at du reklamerer litt for utstillingen Annebe, du er gulle-god 🙂 Det er moro om det kommer litt mange på besøk og stemmer 🙂 Bra du endelig fikk sokkene 😀 Jeg har vært supertreg med de froggegavene, det er SÅ mye å gjøre om dagen…Etter neste uke blir det bedre 🙂 Klemmer <3

    3. Ja, Frodith er flott, og som Lene skrev, det er du og <3 Det er moro når folk finner på slike ting, har absolutt ikke fantasi til å finne på halvparten som noen gjør :p Men det er jo det som er med på å gjøre den ene/de bloggene spesielle 🙂 Herlige frogge bilde 😀 Ha en nydelig kveld 🙂

    4. Jeg har også fått sokker – moro, – snille Frodith! Og jeg har vært inne og stemt…… elsker sånne konkurranser <3

    5. frodith: Bare hyggelig :)) Du trenger jo ikke sende folk premier syns jeg, det blir jo mye ekstra å tenke på… men det er hyggelig da :)) Håper ikke du er for “stressa” om dagen, for da er det viktig å lytte til kroppen…noe man ofte ikke gjør før en “kollapser”fullstendig… Klem <3<3

    6. Den Rutete Skjorta: Tusen takk snille deg :)) Jeg tenker det er så mye å huske på og gjøre i stand om en har slike “aktiviteter” på bloggen , og det syns jeg blir for slitsomt..men hyggelig at noen gjør det da :)) Klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg