Tre enkle skjorter ! (Antrekk 50+)

Jeg bruker ikke så ofte skjorter, mest fordi jeg elsker å gå i T-skjorte og Cardiganjakke til hverdags , men også fordi di fleste skjorter må strykes…. Men noen enkle klassiske skjorter har jeg , slike som er fine som basis til mange typer antrekk. Her har jeg brukt en sort , smal bukse fra Match på alle bildene.

Skriver litt under bildene..


Hvit skjorte fra #match, som jeg kjøpte for fem år siden, men den er jo så enkel at den alltid er aktuell….


Denimskjorte fra #ginatricot, bløt og god og funker også åpen utenpå en topp for eksempel…


Ei stripete “storskjorte” passer til mye, denne er lyseblå og hvit og er fra #Cubus.. Vanskelig å se stripene pga skinnet fra blitzen, så viser et bilde av skorta under her også..


Får vise noen bilder senere der jeg bruker skjortene til ulike antrekk …. #mote #klær
 

 

32 kommentarer

Siste innlegg