En liten oppdatering..

Som jeg har nevnt har jeg tatt det litt rolig med blogging denne uka, da det har vært et par “selskapeligheter”.  Ikke de store partyene, men 2-3 timer på ettermiddagen og med flere folk på en gang føles omtrent som å ha vært ei helg på julebord før i tida.

Men det var koselig, og selv om ting kan tappe for energi, gir det også en positiv gevinst i form av å være litt sosial.

Her kommer noen bilder tatt med kompaktkamera i halvmørket . Skriver litt under bildene..


Jeg har jo jobbet i barnehagene i Nedre Eiker i over 30 år, og vært medlem i Fagforbundet i 25 år, så på tirsdag var jeg invitert på middag og merkeutdeling på Thelma kjøkken i Mjøndalen. Vi fikk deilig hjortestek til middag og is og jordbær til dessert, man kunne få vin til maten , men jeg kjørte så det ble cola på meg.

Vi fikk merke , diplom og roser….


Mormor fylte jo 97 år på onsdag, men vi var å feira henne på fredagen. Jeg hadde kjøpt inn is ,brus og snop og søsteren min hadde kjøpt med kake. Det var vel ca 14 stk innom, noe jeg tror hun satte veldig pris på.. ( som vanlig unngår jeg å legge ut bilder av de jeg ikke vet om det er greit for )

Bildet under her av mormor og meg, er fra da mormor fylte 90år og fortsatt bodde i huset sitt og hadde bakt alle kakene selv….


#thelmaskjøkken #fagforbundet #nedreeiker #kaker

 

 

24 kommentarer
    1. Det har virkelig vært noen aktive dager for deg, og da er det godt å ta det litt med ro også. Gratulerer med jubileummet i Fagforbundet :o)) Er selv medlem i fagforeningen, Handel og Kontor, og neste år har jeg rundt tall :o))

    2. Vera Lynn: Ja de siste åra har jeg omtrent ikke vært ute av huset om kveldene, men hyggelig å møte opp på slike ting..takker :)) Da blir det vel en markering på deg også kanskje :))

    3. Så fint du orket å være med med på fagforbundsfeiring da :-). Viktige saker, så får det heller bli at du blogger mindre, og kanskje må hvile mer. For på lang sikt er det viktige greier, den sosiale delen mener jeg 🙂 Kos med familiebursdag også da. Helt utrolig med mormor fremdeles 🙂 Klemmer <3

    4. frodith: Ja det var bare et par timer og nede i Mjøndalen så det gikk greit . Gjelds bare å prioritere litt bedre i dagene før og etter :)) Tror mor syns det var gøy det kom så mange innom for å feire at hun var blitt 97 :)) Klem <3<3

    5. natheless: Takk, ja det var koselig..men jeg har kjent at det ble litt mye med to ting på kvelden på ei uke..men det er jo så sjelden.. Koselig å få med seg litt sosialt også 🙂 Klem <3

    6. Mia: Tusen takk :)) Ja før jeg ble syk var jeg på “farta” nesten hver kveld, nå er to ganger på ei uke litt i overkant….men hyggelig var det :))

    7. Margrethe: Skjedde to ting samme uka, det er heldigvis ikke ofte nå for tiden :)) Enig det er slitsomt, jeg liker best å snakke med en av gangen, men å feire mormor er jo hyggelig da <3

    8. Så mye koselig du har gjort i det siste <3 Skjønner dog at det samtidig er litt slitsom, slike samling byr på mange inntrykk.
      Klem 🙂

    9. Så sosial du har vært da. Kjekt men slitsomt kan det være ja. Givende og slitsomt samtidig.
      For ei ung bestemor du har. Ser virkelig ikkje ut som ho er 97 mormor di. Sjølv om ho ikkje er like sprek som ho var da ho var 90. Ser ikkje ut som ho har blitt så mye eldre på desse 7 åra. Tenk om eg er så sprek når eg blir så gammel. Det får tida vise. Du lever nok lenge på denne uka. Klem fra meg <3

    10. gretashobby: Var koselig, men det krever litt ekstra energi ja..
      Mor holder seg godt..og er “oppegående”, men ting er ikke akkurat som før, men det skulle jo bare mangle… Klem til deg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg