Kaffe og shopping!

Kaffe er jo helt vanlig for mannen og meg på en lørdag. Men bortsett fra matbutikken holder vi oss unna butikker om vi ikke “må” ha noe… Nå har mannen gått i den samme olabuksa i minst fem år, den har blitt vaska innimellom da…hehe.. så nå var det på tide med en ny..

Vi dro på Gulskogensenteret , var tidlig ute for der kan det bli mye folk utover dagen og det er vi ikke så glad i…

Først tok vi en kaffe ..


Kvisten kafè har bra utvalg av kaker også har de aviser til utlån, så da satt vi litt der å slappet av… #kvisten #Gulskogen #vg


Mannen sliter litt med å finne bukser, for det er så mye smale og ettersittende typer og det liker han ikke, men på Carlings fant vi en fra Diesel som han likte godt… så da ble det kjøp da… #carlings #diesel


Og jeg kjøpte meg nye tøfler… er så glad i slike varme kosetøfler… #face #eurosko
 

29 kommentarer
    1. Bra at mannen din fant seg ei bukse han ble fornøyd med. Den som går i den samme buksa i flere år fortjener jammen noe som føles behagelig og bekvemt når han først skal ha noe! 😉 Jeg er vel ikke den som “Shopper” klær hver uke, men jeg har godt utvalg i klesskapet. Noe av det er nok en del år gammelt, men jeg tror ikke at jeg har ett eneste plagg som er mer enn fem år gammelt – bortsett fra bunaden og treningstøy/skiantrekk! Tøflene kommer til å gjøre nytta si utover nå. Jeg fyrer i ovnen og koser meg innendørs! Fortsatt god helg til deg og mannen! 🙂

    2. karidansen: Enig, nå skal det sies at han går i joggebukser til hverdags da..hehe..:)) Jeg har også mer enn nok av klær, men det meste har jeg hatt i mange år..har mye som er over ti år gammelt også jeg . Kjøper litt nytt av og til men da gjør jeg det når jeg er alene i butikken :)) Har på tøfla nå, veldig gode :)) Takk det samme til deg <3

    3. Koselig med cafèbesøk og shopping. Jeg synes absolutt at din mann virkelig fortjente den buksa nå, he-he 🙂 Slik er min mann også, nøyer seg med lite i klesveien. Jeg vil jo gjerne han skal se litt fresh, ungdommelig, moteriktig og sporty ut, men han hater å prøve klær. I motsetning til sin frue, he-he 🙂 Stilig dongerybukse og herlige varme tøfler. Ha ei supertrivelig helg fortsatt! <3 Klem

    4. toveview: Ikke sant, han har en favoritt og da bruker han den ..men går jo i joggebukse her hjemme da 🙂 Prøving av klær syns han er pyton..hehe… Fornøyd med dagens kjøp ja :)) Takk og klem tilbake <3

    5. ja ikke alle karer liker å kjøpe kle like ofte som damer ofte gjør ) kjekt han fant en god bukse han likte da.
      De tøflane såg herlige ut,,ja nå kan du gå kalde dager trygt i møte uten å bli kald på beina

    6. Var der seinest i går, en liten maraton når man skal gå gjenom hele senteret. Det er mange butikker og spisesteder der. Parkeringskaos kan det ofte bli. så det er lurt at man er tidlig ute.

    7. Helge: Ja det er utrolig stort og mange butikker :)) Vi var bare innom noen få i dag :)) Vi dro hjem før kaoset, best å unngå det :)) Kos deg med kvelden :))

    8. Det er så utrolig koselig med sånne kose-dag på lørdager, vi gjør også det 😀 Kosetøfflene så utrolig gode og varme ut <3
      Ønsker deg en riktig finfin søndag søta :-)) Klem <3

    9. Deilig med en shoppingtur 🙂 Jeg fikk kjøpt noen småting i går jeg også 🙂 En julegave også :-)Nå er jeg på bussen på vei på landet 🙂 klemmer <3

    10. Herlig dag skjønner jeg 🙂 og for å hviske det til deg.. jeg hadde vært bukseløs om ikke madammen hadde sørget for det 😛 Og vi var på kafe her i går også.. med yngste sønn og samboer og sønnene hans 🙂 Men glemte kamera 😛

    11. Rriittaa: Koselig å komme ut litt også kan en heller slappe av i sofaen om kvelden :)) Deilige tøfler :)) Kos deg med kvelden :)) Stor klem <3

    12. frodith: Ja i allefall om en ikke må ha så mye :)) Tidlig ute med juleforberedelsene du, lurt om en skal ha mange gaver :)) Håper det har vært koselig på landet :)) Klem <3

    13. dedicat: Koser oss med slike små kafèturer på lørdag vi vettu :)) ..hehe… Så hyggelig, kan ikke alltid ha med kamera heller… Ha en fin kveld :))

    14. God morgen. Klarer ikkje heilt å følge opp for tiden. Men gjør så godt eg kan hehe. HAr ein rolig heime dag i dag. Så da skal eg få lest meg opp litt.
      Da er ikkje min mann og din mann lik. For T liker best tilsittende bukser. Han har alltid likt best klede som sitter. Skal ikkje være vide. Så da har han mer å velge i sånn sett.
      Gode tøfler du har kjøpt deg. Tror T bør sette tøfler på sin ønskeliste. For no detter det biter av sålene rett som det er . Ha ein fin dag vennen. Kasnkje rekker eg å else flere av dine innlegg i dag også. klem fortsatt fra Sem 🙂 <3

    15. gretashobby: Syns du er flink jeg..:)) Pent når buksene sitter litt, men behagelige må de være :)) Er innom bloggen din, men sparer litt på kreftene, så litt dårlig med kommentarer rundt om denne uka :)) Ha en fin kveld :)) Stor klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg