Noen høstfavoritter !

Jeg har jo vist noen av disse bildene før, men nå er det høst igjen så da får de komme frem i lyset enda en gang… Jeg har jo vært med på en god del bilder for Norsk Ukeblad , og det var alltid trivelig å være med på, ble godt kjent med stylist og fotograf..

Et lite utvalg bilder som passer nå som det er høst og kald luft. Nå får en ikke kjøpt akkurat disse klærne , men jeg tenker at det meste her kunne man kledd seg i denne høsten også…


Fra 2004. Husker jeg likte veldig godt den kåpa/jakka der jeg holder den knallgrønne veska..


Fra 2008. Den strikka jakka kunne jeg godt tenkt meg å ha nå….


Fra 2011. Rødt er noe jeg bruker lite av enda så friskt og fint det er… #norskukeblad #modell
 

18 kommentarer
    1. Margrethe: Takk. Har vært med på en del både mote og reklame ja..jeg syns jo det er kjempegøy :)) Rødt er sååå fint, men jeg kjøper som regel noe “anonymt” av en eller annen grunn… Klem <3

    2. Ja, det kunne vært brukt igjen dette 🙂 FIne klær, og du er flott på bildene, som du er nå også 🙂 Fint med litt gjensyn med disse bildene 🙂 Klemmer <3

    3. frodith: Ja nå er vel det meste “moderne” , så det gjelder bar å ta på det en selv liker :)) Takk så hyggelig :)) Stor klem tilbake <3

    4. En magisk vakker kvinne her i disse ukebladbilder! Takk for at du er min bloggvenn 🙂 Artig å følge med i motebildet (selv om disse bildene var av eldre dato, kunne jeg glatt ha brukt noe av disse plaggene nå også) og på fine bilder av deg i modell-looken 😉 Så er det hyggelig med alle de fine bildene fra hverdagsliv, med familie, cafè og turliv.
      Ha en fin søndagskveld, vakre du!

    5. toveview: Åååh så koselige ord ..takk for at du er min bloggvenn også :)) Ja nå kan man bruke det meste, bare å finne sin egen stil :)) Greit med en variert blogg , både for bloggeren og de som er innom :)) Klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg