Høst i museumsparken !

I dag tok jeg en tur ned til Drammen museum for å ta noen høstbilder ute der. Jeg trodde det skulle være sol og blå himmel, men det var skya og kald luft. Men jeg koste meg med å ta bilder uansett, og jeg syns parken var høstlig og vakker.

Tror vi var på skoletur der da jeg var barn, men kan ikke huske hvordan det er inne der, så jeg får ta en tur dit igjen og sjekke ut litt mer. Rart med det der at en glemmer å besøke slike steder en bor i nærheten av.

Jeg kan ikke så mye om museet , men du kan lese mer HER..

Skriver litt under bildene :

 


Herskapelig og fint…


I bakgrunnen her ligger byen , på den siden av elva hvor togstasjonen er….


Vakkert motiv ….


Slik jeg forstår det , er disse bygningene fra Hallingdal….


Blir fint uten blå himmel også….


Ingen tvil…det er høst…


Neste gang jeg besøker museet skal jeg sette meg mer inn i historien og hva de ulike tinga en ser der er for noe…


Mye fin vegetasjon rundt på området..


Fine detaljer…


#drammen #drammenmuseum #foto #høst #blogg
 

 

20 kommentarer

Siste innlegg