Hverdagsantrekk !

Ja bortsett fra skoa , de er på i anledning bildet..hehe.. Stort sett flate sko til både helg og hverdags på meg , jeg bare mååå ha på meg behagelige klær og sko.

Her har jeg på den sorte bomberjakka som jeg har vist før, veldig aktuelt nå om dagen, min er i et tynt stoff, men man får dem jo også i høst/vintervarianter. Smale litt “vaska” jeans kan brukes til det meste og her har jeg en behagelig genser som blir litt mer pynta med snøring  ( av det slaget som ikke viser puppene)

Som vanlig blir det litt hui og hast bilder, så ser ikke før etterpå at de er skakke…skjerpings Annebe …

Bomberjakke #kappahl  Jeans #veromoda Sko #skopunktet

Genseren har jeg kjøpt nå i høst, på #match og den er så deilig at jeg kan tenke meg å kjøpe en til, for de har i offwhite og sort også…
 

38 kommentarer

Siste innlegg