Tirsdagens skogtur !

Det var jo en veldig koselig tur med gutta mine på tirsdag, og det gikk greit å gå di 20 minuttene opp til Svarttjern. Men i går kveld ble jeg veldig dårlig, svimmel og uvell..men om det var turen eller andre ting er vanskelig å vite..men sånn er det med min sykdom (ME)…Men man kan ikke slutte å prøve å komme seg ut for det, og det å være ute med familien slik gir meg uansett mye positivt påfyll..

Har vært innom å lest blogger i går og dag, men pga formen er jeg litt “gjerrig” med kommentarene til jeg føler jeg er litt bedre igjen.

Noen bilder fra turen..


Det fine vannet her går vi forbi på veien opp…


Er litt mye skygge oppe ved Svarttjern, men for en liten stopp og kaffe går det helt fint, også ser man jo sola ute på vannet…


Her er gutta på vei ned til parkeringa, i kveldssol…. #svarttjern #nedreeiker
 

 

32 kommentarer
    1. nydelige bilder da ) ja en kan ikke sette seg til om helsa ikke spiller på lag,men en må samtidig tenke litt og ta hensyn )) håper du kommer deg fort til igjen da

    2. Nydelig vakkert. Og kan godt skjønne at det er lett å overvurdere formen i sånne omgivelser 🙂 Og ingen kan forvente at man skal kunne kommentere alt like bra hver dag 🙂 Så det er det ingen grunn til å bekymre seg over 🙂 Håper formen er i en stigende kurve 🙂

    3. Uff, ikke ok at du ble så sliten igjen. Jeg håper du får litt påfyll her og der, og kan kose deg innimellom. Og at dette her var VELDIG forbigående 🙂 God klem fra meg <3

    4. frodith: Vant til å være sliten, men når jeg blir svimmel og uvel blir det ekstra ille :)) Tar det med ro, så blir jeg nok som “vanlig” igjen 🙂 Takk for omtanken, glad for at du har bestemt deg for å overlate litt mer til andre også…man mååå bare det noen ganger :)) Klem <3

    5. dedicat: Takk, ja man lar seg rive med..hehe… :)) Enig i det, selv om man leser trenger en ikke alltid kommentere..men hyggelig når man orker :)) Takk, tar det helt rolig så bedrer det seg nok ganske snart :))

    6. fruensvilje: Tuuusen takk :)) Ja man må prøve å balansere det, og noen ganger går det greit å gå litt andre ganger ikke… Takker for det <3

    7. Supre bilder. Dette så koselig ut. Synd du fikk deg en nedtur etterpå, men ta det med ro du så retter nok ting seg igjen etterhvert, men ikke stress med å bli fort bra. Det hjelper ikke. la kroppen bruke den tiden den trenger 🙂 God klem

    8. fjellgeitbundingen: Takk, det var koselig ja :)) Sånn er det , ikke alltid jeg blir såååå ille heldigvis :)) Så du hadde vært på kajakktur..sikker veldig deilig :)) Ha en fin kveld og kos deg med strikking og andre syslerier :)) Klem til deg også <3

    9. Ønsker deg en god bedring igjen jeg Anne og så får du bare ta det rolig og bruke kreftene på deg selv:-) Men koselig at dere fikk en riktig så fin tur sammen og i vakkert vær og terreng:-))

    10. Så nydelig 🙂 Må vel være verdt de 20 min med gange for å oppleve noe sånt! I hvert fall om prisen ikke blir for høy de neste dagene. God bedring! Klem, klem 🙂

    11. lulltove: Takk :)) Ja noen ganger mååå en bare ut å gå litt, men jeg er stort sett flink til å tilpasse det til formen… Takker for det, Klem og kos deg med dagen videre <3

    12. Herlige bilder av naturen og familien! Ja, du har helt rett i at en ikke kan melde seg helt ut om helsa ikke er på topp, for en må være med på NOE for å få påfyll. Og alt som tapper, som en ikke er NØDT til, det må en begrense, når det butter litt ekstra! Sjøl har jeg både blogget og kommentert lite den siste uka. Det har vært mange og lange vakter på jobb, og overskuddet har ikke vært til stede. Heldigvis har jeg ikke full jobb, så jeg har litt å gå på i forhold til hvor mange ekstravakter jeg vil ta på meg. Neste helg blir det fri HELE helga, det er sikkert!! 😉

    13. karidansen: Veldig riktig det du skriver, har blitt god på å gjøre “lite nok” sånn stort sett, men man må jo teste ut innimellom..noen ganger går det bra, andre ganger ikke…
      I perioder orker man ikke så mye med blogging som ellers, men det er jo ikke det viktigste i livet…selv om det er en hyggelig hobby :)) Og jeg leser alle innlegga dine..de gangene jeg ikke kommenterer også :)) Da kan du glede deg til neste helg , men håper du får ei fin helg nå også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg