Softis , pakke og poesi …

Tidligere i dag tok vi en tur til Lierkroa og kjøpte softis, den er kjempegod og veldig stor..nam ! Noen husker kanskje at vi starta sommerferien med en softis, så nå fikk dette liksom bli en sommeravsluttningsis…selv om ferien er over for lengst…


I dag ble det med krokan på meg…

Her om dagen fikk jeg hyggelig overraskelse i posten . Kule skolisser som jeg gleder meg til å prøve på et par svarte sko..Tusen takk til verdens beste Frodith…

Og i dag er det opplesing av dikt som jeg og andre bloggere har laget til hennes bilder..lyst til å ta en titt innom så finner du bloggen til Frodith HER


#softis #skolisser

 

23 kommentarer
    1. Åå, det så godt ut med is 🙂 Så bra pakken kom nå, jeg er litt treg om dagene..Mye å gjøre, rekker ikke postkontor.. Tusen takk for linking og reklame for poesi-dagen 🙂 Klemmer <3

    2. frodith: Enig :)) Koselig med pakke, jeg hadde blitt “sprø” om jeg skulle huske på å sende sånt jeg..hehe… Bare hyggelig , har vært innom å “hørt” på i løpet av kvelden 🙂 Klem <3<3

    3. Så gøy med pakke i posten! De blir sikkert stilige på sorte sko 😀 Flott med litt farger i hverdagen 🙂
      Soft-is har jeg faktisk ikke spist i sommer…. Makan! Jeg er egentlig ikke så glad i is…. Det stammer nok fra da jeg var liten og det iste så fælt i tennene… Også er jeg jo en frysepinne, så det må være veldig varmt om jeg får lyst på is 😉
      Koselig å titte innom deg igjen. Jeg har hatt en lengre pause nå i sommer. Vært så hektisk og vi har fartet alle veier i ferien.
      Men nå som det er hødt håper jeg å få litt mer tid til å blogge selv, og ikke minst å følg me dere andre. 🙂 Klem <3

    4. ingerslilleverden.blogg.no: Kan være stilig å “tøffe”seg opp litt med farga lisser :)) Har bare spist to softis i sommer , men de var store..hehe. Jeg elska is som barn og liker det godt enda :)) Hyggelig å se deg på bloggen igjen :)) Klem <3

    5. Softis har det nok blitt noen av her hos meg også og med krokan er det jo ekstra godt,,så det er lov og spise noen både før og etter sommerferien.-) Herlig pakke dette var da og så fin farge på lissene også,ja frodith er bare snill og god:-) Har vært innom og lest noen av diktene til bildene nå og jammen er det mange som er flinke til og dikte og rime. En fortsatt fin søndagskveld.-)

    6. Hobbystua: Skal jeg ha noe på så blir det krokan :)) Ja Frodith er noe for seg selv, som steller i stand og deler ut premier rett som det er :)) Masse fine dikt :)) Og vakre de bildene til Frodith også :)) Kos deg med morgendagen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg