Kaffe , mammografi og lunsj…

Som så mange andre fikk jeg innkalling til mammografi her om dagen, og siden jeg ikke er så flink til å sjekke selv er det greit å ta den timen. Men jeg syns det er ubehagelig (ikke vondt) så jeg gruer meg alltid litt. Så nå er det greit at det er overstått..bare å vente på resultatet da..

På veien ned stoppa jeg og tok en kaffe på Gulskogensenteret…

Skriver litt under bildene, som alle er tatt med mobilen, så derfor litt “grumsete”…


Timen var midt på dagen, så det var like greit å kose seg med kaffe og et blad først… #soho #detnye
 


Siden jeg blir litt uvel av slike undersøkelser , fikk jeg et glass vann av de behagelige og hjelpsomme damene som jobba der…. #mammografi


Så ble det en meget enkel lunsj på verandatrappa da jeg kom hjem. Liker denne med eple og kanel veldig godt.. #fjordland #Mjøndalen

 

26 kommentarer
    1. Therese Bråthen: Takker :)) Det er egentlig ikke så vondt, jeg blir bare litt uvel i slike settinger ..
      Ellers er dagen fin , håper du har det bra også, ser jo du setter deg nye mål..flinka <3

    2. ja det er ikke det likaste å få brysta kremt ,men godt også om noe skulle være i emning.
      God å ha tid til en kaffekopp og blad etterpå da )) men no kan du slappe av i kveldinga

    3. Siden både bestemor og mamma har og har hatt brystkreft, ble jeg dna-testet for å se om jeg også hadde genene. Heldigvis hadde jeg ikke det, men jeg skal uansett ta mammografien når den innkallingen kommer. Men jeg kan ikke si jeg gleder meg akkurat.
      Kos deg i dag!

    4. HEi og god morgen. Eg ahr vore på mammografi en gang og det var ein ekkel opplevelse. men det har sine grunner. Skulle nok tatt imot slike tilbud oftere, men har problem med det. Prøver å vere flink til å sjekke meg da.
      GGreit å kunne kose seg når ein først er på byen. Men da hadde eg nok tatt lunchen på kafe eg da. Men greit å kunne sitte ute på trappa og kose seg i finveret med lunch da. Ha ein flott dag vennen <3 klem

    5. Nei, det er ikke noe jeg gleder meg til heller, men mamografi må til. Alltid glad når deter gjort. Ha en vakker dag i høsten! Klemsiklem 🙂

    6. Høres ikke ut som beste opplevelsen, siden jeg allerede har blitt 53 år, så har jeg blitt innkalt noen ganger, men jeg har valgt å ikke gå.
      På grunn av noe annet, så er jeg på ultralyd i blant for sjekk av utvikling, og da får jeg også ultralyd av brystene gjerne en gang i året, og stoler på at det holder <3. Godt det er over, og lenge til neste gang :-). Ønsker deg en fin helg <3.

    7. passion4therapy: Jeg er ikke flink å sjekke selv , så greit å undersøke… Får man det sjekka på annen måte er jo det like bra :)) ikke sånt man gleder seg til nei… Fin helg videre til deg også <3

    8. gretashobby: Er man flink å sjekke selv er det greit, men det er ikke jeg…
      Syns det ble litt sent etterpå ellers hadde nok jeg tatt lunsjen “ute”også :)) Klem <3

    9. Etdiktomdagen: Jeg blir også jevnlig innkalt :)) Da er det ekstra viktig.. Veldig god den lunjen, og lettvint :)) Fin helg videre til deg :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg