Sommerens siste badetur…

Da det var fint vær i går og Drammen var full av folk pga Elvefestivalen , valgte vi å ta en tur til fine , rolige Åsgårdstrand. Jeg har jo tatt så mye bilder der før at jeg valgte å la kameraet bli hjemme. Men når det er så pent klarer man jo ikke la være å forevige det, så da gjorde mobilen nytta denne gangen.

Først en kaffe ( og ja vi hadde skolebrød ved siden av, tok bare bilde litt sent ..hehe ), Deilig å sitte ute foran Munchs kafè og nyte sola..

Og heldigvis hadde vi tatt med bagen med badetøy, for det var så varmt at det ble en tur ned på stranda og en dukkert i vannet som var like deilig som tidligere i sommer, dette var nok sommerens siste bad…Skulle det slå til med varme i September , så blir det jo et høstbad….


Ikke rart vi liker oss her…. #Åsgårdstrand #sensommer
 

36 kommentarer
    1. Så koselig. Jeg liker godt roser og hvite stakittgjerder. Deilig med sensommerbad, lurt å ha en bag med badetøy i bilen. Jeg håper september også byr på varme dager, men da er det liksom litt høst. Og at jeg håper på en fin høst er ingen bombe, hvert år ønsker jeg meg det samme – tørr og varm høst. Man må nemlig være optimist når det gjelder været om man skal bo i Bergen 🙂

    2. Jeg fikk virkelig sommerfølelser av å se på bildene her..helt skåring var det ☺☺ Håper september gir oss mange fine solskinnsdager. ☺☺ Ha en nydelig søndag herlige deg ☺♥☺Klem ☻

    3. frodith: Takk det var det :)) Ja den ble jo bra den i grunnen :)) I dag var sommeren over igjen…så var bra vi nøt den i går 🙂 Klem <3

    4. margarites: Takk :)) Det er så sommerlig og fint . Vannet var veldig deilig nå og når en er varm er det godt med en dukkert :)) En skikkelig fin høst ønsker jeg meg også <3<3

    5. spisogspar: Takk, liker jo Åsgårdstrand veldig godt :)) I dag er det skyet og regn her også…så var bra vi nøt sommeren i går <3

    6. Rriittaa: Takk, så bra :)) Det var skikkelig sommerlig og fint i går :)) Høsten kan være flott den også , men den kommer alltid litt for fort… Klem <3<3

    7. Du er nå kjempetøff som bader nå! Det fristet ikke meg i helgen, selv om sola skinte. Herlige bilder ble det fra det vakre stedet. En stund siden vi har vært der i det området, så det var gøy å se. Ha en vakker ny uke, og jeg håper du får mer badevær!

    8. natheless: Vannet var deilig og sola varma godt…så det var bare deilig med en dukkert :)) Ja jeg liker meg så godt i Åsgårdstrand..men typisk sommersted da :)) Fin ny uke til deg også <3

    9. Bad…. Ja den som kunne badet her i sommer.. Vi har ikke hatt temperaturer på mere enn 15-18 grader maks.. Skjer ikke at jeg går uti da, og spesielt ikke når det ikke har vært så veldig varmt i luften heller.
      Nei sommer i Bergen ble det dessverre ikke i år..
      Satser å neste år vi..
      Ser deilig ut der du er ::)

    10. sukk,dette fristet virkelig,husker ikke sist jeg låg på stranden ) skjønner att dere liker dere der ja,12+ her i dag så ikke badetemperatur iallefall

    11. Gleder emg til mange strandturer neste sommer. Her har vi altså ikkje vore på stranda i år. Tror ikkje det har skjedd før. Men, så ble denne sommeren. Nydelige bilder fra Åsgårdstrand. Må no ta en titt der ja. Og det er ikkje langt fra der vi skal bo. Tar jo flotte bilder med mobil også ingen tvil om det. Håper du koser deg i dag også. klem herfra <3

    12. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Det er kjedelig med så lite finvær..har ikke hatt så mye vi heller..men nok til at vi har bada noen ganger :)) Håper på en solfylt høst både her og hos dere <3

    13. fruensvilje: Høre med en strandtur på sommeren syns jeg, men det må jo være sol og varme :)) Det er for kaldt til å få lyst til å ta en dukkert….

    14. gretashobby: Tønsbergområdet kryr jo av bademuligheter..blir nok deilig. Koselig og stille og rolig i Åsgårdstrand :)) takker så mye :)) Klem og fin dag videre <3

    15. Så herlige bilder, jeg tar gjerne flere av disse dagene i september også 🙂 Det hadde vært noe. Tør nesten ikke å si det når jeg ser disse bildene at jeg ikke har badet i år…Drar nesten alltid i skogen når det er fint vær, så liker jeg bare å bade i sjøen, så da blir det et dilemma !

    16. lykkebobla: Takk, ja det kan bli varme dager fremdeles..håper det jeg også :)) Jeg bader både i ferskvann, tjern og sjøen jeg …men det må være sol og varmt i lufta :))

    17. Tenk at det var så varmt at dere kunne bade….må være helt herlig så sent i august. Blir vel kanskje høstbading på dere også da, er jo mulig det blir noen varme dager til….
      Jeg drar til kypros snart og høstbader heller der……

    18. maiken: Ja vannet var deilig det :)) Blir været bra er ikke det umulig, men bader ikke for enhver pris altså.. Det blir nok tipp topp tenker jeg :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg