Annebe speiler seg …

Det gjør jeg jo stort sett et par ganger om dagen, minst ! Men her ble det flust av speilbilder da jeg tidligere i sommer var på jakt etter “gule” fotomotiver i Drammen .. HER..

Har man kameraet rundt halsen er det jo bare å knipse i vei, her er bildene tatt i full fart, så de er både uskarpe og skakke, men her var det moroa ved å knipse i vei der jeg så meg selv som var “målet”..

Bare et bildedryss fra jeg starta i speilet hjemme, til jeg avslutta i speilet hjemme..


Fotografen i farta….

Drammen stasjon i bakgrunnen….


Big Horn får jeg spise på en annen dag…..


Hm..noen som følger etter meg….


Må en tur innom dette rommet i løpet av dagen…


Hei på deg der inne……


Vindusshopping….


Der dukka jeg opp der også gitt…..

Så var det hjemme igjen. Blir ikke mer moro enn man lager sjæl heter det jo…. #selfie #speil

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg