Lunsj ved elva !

I dag har det vel vært sommerens mest solrike dag her tror jeg. Mannen hadde tenkt å ta seg en feriedag i dag så vi kunne dra å bade, men så var det så mye å gjøre på jobben at han ikke kunne ta fri…

Så da måtte jeg finne på noe på egenhånd, og da ble det å ta med kameraet å kjøre ned til Gulskogen å parkere der…så gikk jeg langs elva og tok litt bilder, så over Landfallbrua og langs den andre siden nedover Landfalløya..og der ligger det en kafè som jeg ikke har vært på før. Men lokalet har hatt en kafè før også, som jeg har skrevet om HER

Og jammen var det nye stedet som heter Papirmølla koselig og hadde god mat !

Noen av bildene ble litt “kornete” syns jeg..men her kommer en liten titt i alle fall….


Bildet tatt fra Gulskogen siden ….


Preget  av tidens tann, men vakkert for det…..


Den gamle brua, står som et fint minne fra gamle tider….

Her kan jeg huske at jeg var med morfar til Doktor Mo, og det var litt stas for jeg minnes at det var huske ute i hagen der…


Mange flotte trær langs elva…


Og gammel bydel….


Her ligger kafèen fint til langs elva….


God mat hadde de jammen også (wraps jeg spiser her), og påfyll på kaffen….


En titt inn….


Før jeg dro hjem tok jeg en rask tur innom Gulskogen gård…


Og der går det vakre Påfugler fritt rundt på området… #papirmølla #landfalløya #Gulskogen #drammenselva #påfugl

27 kommentarer

Siste innlegg