Kunst av de som kan det..og litt fra Annebe…

Da vi var på turene våre i sommer så vi noen fine damer som noen flinke kunstnere har laget. Jeg er ikke så mye på utstillinger, men liker godt å se det som finnes rundt der vi er , og det er som regel noe fint å se uansett hvor man tar turen…

De første damene her holdt til i Son i sommer, muligens er de der enda..


Inni glasshuset her var det damer på rekke og rad….

Koselige omgivelser for en kaffekopp også…..


Må si hun som har laget disse er kreativ og dyktig….

 

Under her er det en staselig dame som sto i en bakgård i Åsgårdstrand, henne likte jeg veldig godt, der hun sto blant gress og rot…..

Lurer på hva som var inspirasjonen for å lage denne og hvem som har laget den….


Og hunden viker ikke fra hennes side….


Det var noen skjøter og sprekker i kjolen, så har kanskje falt overende noen ganger..men det syns jeg ga et ekstra fint, og røft preg…

Så var det Annebe da..Det lengste jeg kan strekke meg til å si jeg har laget kunst av damer er disse damene her i Paint..hehe…

#kunst #son #åsgårdstrand #paint #blogg

 

34 kommentarer
    1. Finnes masse fin kunst rundt omkring. Eg liker best sånn gammeldags kunst eg da. “skikkelige ” malerier og figurativ kunst. damen likte eg godt ho med hunden og så ho som sat i sofaen og drakk kaffi og spiste boller. Ho er vakker ho. Ha ein fin kveld klem <3

    2. gretashobby: Fine malerier liker jeg godt, men jeg har ikke noe spesielt jeg liker..jeg bare vet det når jeg ser det..at det der likte jeg :)) ..hehe..takk det var pent sagt :)) Klem <3

    3. Mye fin kunst ute i den store verden. Jeg kunne gjerne hatt den dama med hunden uti hagen her. ☺☺ Fine damer du har tegnet.☺ Ønsker deg en fin og god søndagskveld, flotte dame ☺♥ Klem ♥

    4. Rriittaa: Det er det ja:)) Likte godt den dama jeg også <3 Takk, snilt sagt..men jeg er ikke flink å tegne, men gøy å prøve seg litt :)) Fin kveld og god klem til deg <3

    5. Oh jeg holdt nesten på å kjøpe meg et slikt glasshus, de er sååå fine 🙂 Jeg digger slike litt banale kunststykker, det er noe i dem som treffer meg i hjertet. De i Åsgårdstrand er vakre de også men på en annen måte. Er det Frodith hun ene du har tegna? Jeg kan liksom ikke forestille meg at det kan være noen annen for den ligna på en prikk 😀 Å tegne i paint er morsomt 😀 Ha en super kveld fine du <4 godklæm <3

    6. ladyaugust: Ja,det hadde vært flott å ha et slikt i hagen :)) Liker mange typer kunst..men enkelte ting gir meg en ekstra god følelse :)) Det er Frodith ja…ble ganske fin den..men jeg kan virkelig ikke tegne altså..hehe.. men gøy er det, og du er jo proff :)) Klem <3

    7. ladyaugust: Takk for det :)) Det har jeg ikke..bare en vanlig penn da selvsagt..men disse har jeg tegna i Paint :)) Tegner ikke ellers..bare rabler litt på notatblokker..hehe…

    8. Fine kunstdamer. Kunne gjerne hatt en på utstilling av en av de her hos meg…:)
      Den damen i rotet ute likte jeg ekstra godt, hun er alt for fin til å stå der
      Fortsett med paint tegning, er gøy å se. Jeg har ikke fått “ånden over meg” til det . Enda hvertfall…:)

    9. maiken: Mange flinke folk som lager fine ting :)) Ja likte godt den, men kanskje det var nettopp forde hun sto litt “malplasert” :)) Tegner sjelden, får så vondt i nakken av det..men moro å prøve seg litt :)) Ønsker deg en fin morgendag :))

    10. Mye kreativitet rundt om i det ganske land og mange talenter,, og jaggu har du fått touch’en på Paint. Jeg har bare prøvd meg en gang 😛 Og jeg må innrømme med hånden på hjertet at jeg ikke tråkker ned sånne kunstutstillinger alt for mye 😛

    11. dedicat: Utrolig mye flinke folk..jeg er ikke ne av dem..hehe, men takk for at du syntes jeg hadde toutch`en :)) Jeg ser på den “kunsten” jeg ser sånn plutselig jeg :))

    12. Så mye stilig 🙂 Ville nok ikke hatt de i stua, men er jo moro å se på de, når man kommer over de.
      Dine tegninger er kjempe fine 🙂 Har ikke turt å prøve meg på noe å detaljert som den til høyre enda, men det er moro å leke seg 🙂 Ønsker deg en fin kveld <3 Klem

    13. Den Rutete Skjorta: Ja, selv om man liker noe er det ikke alltid en ville hatt det selv :)) Det var hyggelig sagt av deg, gøy å prøve seg litt på Paint tegning :)) Klem og god natt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg