Vindusvask og skygge-bilde utstilling…

I går da sola skinte fikk jeg “ånden over meg” og vaska vinduer utvendig..selv om det vel er best når det ikke er sol, men hyggeligere å holde på ute i finvær..

Før jeg ble syk pussa jeg stort sett vinduer en gang i mnd (ikke om vinteren da ), og både inne og ute på en dag…nå var dette andre vask på denne siden av jul..og inne får jeg ta en annen dag..

Vinduene ser fine ut i dag.. i gråværet.. Blir nok ikke like fornøyd når sola skinner på dem..blir alltid noen striper..hehe..

Også kunne jeg øve meg litt på å ta skyggebilder mens jeg var ute, for nå er det snart utstilling hos Frodith. Har du lyst til å levere et bidrag kan du se innom henne HER

Dette er ikke mitt bidrag altså, men moro å øve seg litt… #skyggebilder #vindusvask
 

26 kommentarer
    1. Så flott skyggebilde 🙂 Greit å øve litt 🙂 Tusen takk for linking kjære deg <3 Trenger litt drahjelp 😉 Nå drar vi på tur her 😀 Klemmer <3

    2. Huff, ja den der vindusvasken, jeg har alltid en unnskyldning, enten er det for mye sol, eller for mye regn, og da slipper jeg, hehe. Lurt å øve litt ja, her forsvant solen, og Bonnie ville ikke sitte skyggemodell i går, jeg måtte i arkivet og lete 🙂 God fredag <3

    3. Kjersti Sandnes: Hehe..ja det passer sjelden.. men noen ganger bare mååå man :)) I dag hadde det ikke blitt mye skygger ute her…. Bonnie får bli med på skyggebilder en annen gang da…kjekt med litt bilder i arkivet :)) Takk, og fredagsklem til deg <3

    4. dedicat: Så bra, får skifte kjøkkengardiner når jeg får pusset på innsiden :)) Mannen her gjør det meste av husarbeidet her…så denne gangen fikk han slippe.. :))

    5. Uff, de vinduene. Mine er helt ille, men egentlig er jeg glad jeg ikke tok dem i går, for nå regner det rett på dem! Men når jeg har pusset dem, så har jeg. Man vet jo selv at det er gjort, selv om det sikkert regner hos deg også. Så fine skyggebilder! Er Frodith i gang igjen med skyggebilder? Jeg får titte inn og se. Ha en fin kveld. Klem 🙂

    6. natheless: Ikke noe gøy å pusse, for jeg syns aldri jeg får dem bra nok… Men som du sier , da vet en at de er pusset i alle fall . Har regna godt her i dag..
      Ja nå er det jobbing i galleriet og greier hos Frodith om dagen :)) Klem <3

    7. Ja det blir alltid striper når ein pusser vinduer. Og sikkert mer når sola skinner. Men som du sier. Det er jo kjekkere å stå ute å jobbe med det i fint ver. Veit eg skal vere flink på min nye bopel. Planen er hvertfall det. Så får vi sjå hehe. Kjekt med reine vinduer altså. Klem <3

    8. Wow du er bra dyktig med vinsudvassken selv om det kanskje ikke er så ofte som du vil.
      her vaskes det en gang i året, når sola for første gang etter vinteren titter inn vinduet! haha
      da ser en alle merkene etter ungene og katta! haha
      DA er det på tide og ta vinduene! Men så forblir det med det også! 😛

    9. gretashobby: Ja, ikke noe gøy når en ikke er fornøyd med resultatet .. Flytter man, får en sikkert inspirasjon til å vaske…en stund i alle fall..hehe.. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg