Rekene smakte bra ..

Må le litt selv når jeg skriver slike innlegg, at man forteller “hele verden” at man syntes maten smakte..men sånn er det å være blogger..hehe… (…eller sånn kan det også være..) Glad jeg har mye selvironi gitt…

Men altså , rekene vi spiste i går kjøpte jeg til 129 kr kg på Rema (ikke sponset)..og di hadde fin str og smakte bra. Vi fant ut at vi skal ha reker i dag også, da det er igjen dill, loff og majones..jeg var innom Kiwi, der var det reker til 49 kr kg..men de var så små..så jeg kjøpte heller på Rimi igjen..skal vi ha reker må di være fine…

I dag blir det uten vin….


Yngste sønn kom å spiste med oss i går han også, så da ble det litt is og jordbær til kaffen…Været var ustabilt så rekene ble spist inne, men så kom sola..

#reker #jordbær
 

18 kommentarer

Siste innlegg