Liker du å bade ?

Jeg har inntrykk av at mannen og jeg bader mer om sommeren enn de fleste på vår alder…Er det sommer og varmt i lufta trenger ikke vannet være så varmt for at vi skal ta oss en dukkert..så vi har bada mange ganger nå i sommer også.

Jeg svømmer ikke så mye, bare holder meg for nesa og dukker under..hehe…

I går var vi en liten tur og tok en dukkert på Landfalltjern , som ligger i høyden ved Drammen.

Sitte litt på land og” varme seg opp”..også svusj uti vannet….. #landfalltjern #landfallhytta

34 kommentarer
    1. Jeg bodde omtrent i vannet før jeg xD Skikkelig badenymfe 😛 Nesten slik at jeg skubbet vekk isflakene slik at jeg kunne bade ;P Men nå så bader jeg nesten aldri ;o Badet ikke i det hele tatt i fjor.

    2. Søtmonsen ): ..hehe..jeg er ikke isbader , men kan bade på 15-16 grader om det er varmt i lufta :)) Håper du får bada i år da… :))

    3. frodith: Deilig det også :)) Med finvær hører bading til en bra sommer …du får ta deg en dukkert snart :)) Klem …kos deg masse på landet <3

    4. Åå så deilig det så ut 🙂 Forfriskende og godt hehe. Elsker å bade, å meg og min mann har vurdert å ta oss en dukkert og kjenne temperaturen og så er det bare noe med den greia, årets sommerbad må liksom taes føler jeg 🙂 Var i Kypros for to uker siden å badet i sjøen der, og der var det lunket og godt. Reiner ikke med at det er like varmt i Norge hihi

    5. Det høres, og ser veldig godt! Er egentlig veldig glad i å bade, men er ikke så veldig glad i alt som hører med. Strandliv, bikini og alt det der. Men fy så godt det er når man først hopper uti ^^ Håper du har en fin lørdagskveld 🙂

    6. Det er jo godt da….men jeg har ikke badet i sommer. Jeg har nesten ingen å dra på stranda med lenger. Forresten så er det å dra på stranda med en kjæreste noe av det som fortoner seg som det mest romantiske jeg kan tenke meg…… Ingen av de “mannfolka” jeg har vært sammen med har vært særlig glade i badeliv og sjø. Kanskje det er fordi jeg knapt har opplevd det at jeg tror at det er såååååå romantisk å legge på svøm sammen….og ligge side ved side på et svaberg og tørke seg i solsteken etterpå…….. ;

    7. Det er deilig å bade, men jeg trenger ikke å gjøre det. Vi har vært noen dager på stranden, men badet bare en dag. Men jeg tror det blir bading i morgen… Vannet er ikke så veldig kaldt her, helt ok å få kjølt ned kroppen i. Det er mange år siden jeg har badet i Norge, liker å svømme med snorkel og dykkermaske og da bør det være litt varmt. Har ikke med sånt utstyr i år, siden vi er i Danmark. 🙂 Det ser jo veldig deilig ut å bade ut fra bildene dine da. Jeg liker helst å bade der det ikke er alt for mye folk, for bading i “kø” er ikke så gøy.

    8. I dag har eg bada for første gong i år. Eg likar å symje langt og det gjorde eg i dag og. Eg ser du har samme farge på neglelakken, som oldebarnet mitt på snart ni år, hadde på seg i dag. 🙂

    9. Dette så helt herlig ut! Jeg liker også godt å bade om sommeren, og det er eneste måten jeg klarer å sole meg på også, for jeg må avkjøle meg om jeg skal orke solingen 😉 Men jeg foretrekker saltvann fremfor ferskvann 😀

    10. Tattavkvinnene: Liker best litt stille steder..ikke fulle strender.. :)) En varm sommer dag så bare måååå man bade :)) Takk, god natt og fin morgendag til deg <3

    11. karidansen: Det er deilig, er det varmt må jeg nesten bade for å “holde ut ” :)) Veldig romantisk..vi løper bortover stranda hånd i hånd…hehe..neida….men vi koser oss veldig sammen og det er jo romantisk nok i grunnen <3<3

    12. margarites: Klarer ikke sole meg uten å bade om det er veldig varmt..da er det deilig å kjøle seg ned litt :)) Jeg dukker under, men ikke glad i snorkel..da får jeg litt “panikk”.. Best der det er lite folk syns jeg også :)) Håper vi får bada litt mer i løpet av sommeren begge to :))

    13. Den Rutete Skjorta: Ja det må være varmt i lufta :)) Jeg kommer meg ganske fort under vann…blir jeg stående å kjenne etter er det verre å dukke :)) Sov godt <3

    14. Oldemorbloggen: Grattis med det 🙂 Lurt å svømme litt, jeg tar noen svømmetak..men er mest uti for å kjøle meg ned :)) ..hehe…er ungdommelig i fargevalget jeg da <3

    15. Fruemmel: Veldig deilig…sånn er det med meg også må avkjøle meg i varmen :)) Liker både saltvann og ferskvann jeg..koselig på fjorden med båtliv også :))

    16. Se der ja 😀 Og jeg som har badebildene klare her.. 😛 Har jo lovt å blogge om når jeg bader i Vestfjorden , og det har jeg gjort.. men blir ikke blogg om det i dag 😀

    17. Jeg strekker meg til en rask dusj jeg, noe mer vann det blir det ikke på denne kroppen i løpet av en dag. Vel det kan nok bli mer enn en dusj, avhengig av hvor varmt det er ute :o)) Skal innrømme at det ser deilig ut med et “dopp” i vannet!

    18. Å ja, bare det er varmt nok og i sjø….I dag har jeg labbet lenge uti sjøen men ikke lagt på svøm.Jeg kjente litt angsten for brennemaneter selv om jeg ikke så noen….
      Ser ikke så kaldt ut der hos deg….

    19. maiken: Deilig å kjøle seg ned på en varm dag :)) Hadde jeg sett brennmaneter hadde jeg vært litt skeptisk..men ser jeg ingen tenker jeg ikke på det :)) Vannet var deilig :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg