Må nesten le litt…

I dag kjøpte jeg blomster for å ha ved inngangsdøra for fjerde gang i sommer, og sommeren har jo så vidt begynt..hehe…

Har alltid en som henger på veggen og en på et lite bord , men det blir så som så med vanning ,så da går det jo slik at de visner da…jeg var mye flinkere før om åra, får skjerpe meg !

Skriver litt under bildene…..


To slike kjøpte jeg i dag, ikke så mye utvalg lenger, men jeg elsker blå blomster ….


De første i våres var stemorsblomster….


Så ble det disse…..


Og sist men ikke minst var det disse (som også var blå) som “prydet” inngangspartiet..men jeg rakk aldri å ta bilde av dem før de havna i denne balja her, så nå skal jeg se om jeg kan trylle liv i dem igjen i løpet av sommeren.. #hage #blomster

 

34 kommentarer
    1. Huff da, nesten litt tragisk hehe. Nei du må skrive lapp og henge på kjøleskapet , husk vann blomster:):). Ha en fin dag videre:):)

    2. off da! Haha, sånn er det her hos meg å :/ Men når eg kjøper ny blomster, så pleier eg ofte å lage en liten varsel på mobilen for å varsle meg selv når dem skal vannes 🙂 Håper du finner en måte for å hugse å vanne dem 😀
      Ha en fin dag videre 😀

    3. Tusen takk for at du kjøpte nye blomster, for nå minnet du meg på at jeg må vanne mine to campanulaer som jeg har utenfor inngangsdøren. Jeg har tenkt på dem i flere dager, og nå hang de med hodet og skrek om hjelp, så nå har de fått vann. Jeg ser dem jo hver gang jeg går inn, men når jakke og sko er av og jeg er vel inne, så glemmer jeg blomstene igjen. Men nå har de som sagt fått vann og jeg håper det ikke var for sent. Det er flott med blomster, men det er fort gjort å glemme dem som man ikke ser hele tiden. Ha en fin kveld 🙂

    4. Maren: Ikke sant..hehe.. Må nok ha noe som minner meg på det ja…:)) Så du hadde fine bilder fra telttur..koselig :)) Takk og fin kveld til deg :))

    5. SiljesWorld: Godt det ikke bare er meg..hehe… Må finne på noe lurt :)) Mange fine , varierte innlegg på bloggen din :)) Takk det samme til deg <3

    6. margarites: ..hehe..man trenger noen påminnelser ja..eller det å ta seg tid :)) Jeg passerer jo også mine flere ganger om dagen, men tenker det skal jeg gjøre etterpå…
      Blomster er helt nydelig, og før var jeg ganske flink med dem :)) Takk det samme <3<3

    7. He-he…ja, jeg kjøper blomster veldig ofte jeg, INNE, for de dør jo hele tida. 😀 Fine blomster du hadde fått nå da 🙂 God klem til deg <3

    8. Så fine sommerblomster 😀 Merkelig hvor vanskelig det kan være å vanne de 😛 Har samme “problemet” selv, derfor holder jeg meg til stilkblomster og grønneplanter :p Ha en nydelig kveld 🙂

    9. Ja det er lett for å glemme å vanne… :)) Kjenner til det! Jeg har kjøpt noen kunstige blomster som pryder inngangspartiet så slipper jeg å tenke på vanning! Når jeg reiser bort har jeg brusflasker med et hull i korken som står med tuten ned i jorden til de ekte plantene :)) Kjempefine blomster du har kjøpt :)) Kos deg med kvelden <3

    10. Nydelige farger 🙂 Her er det ikke snakk om å glemme å vanne. Jeg har hatt flotte blomster siden mai jeg, det har bugnet rundt i kasser og kar. Så kom regndagene, og jepp blomster kan drukne likssom, så jeg har måtte kaste en del, og har enda ikke friskmeldt resten av de jeg har. Lykke til med 4 runden, så får vi håpe det blir den siste denne sommeren 🙂

    11. Ja det går fort når sola først får tak. Jeg er spent på åssen det ser ut her i hagen når vi reiser til Lofoten på lørdag og blir borte i to uker.. 😛

    12. frodith: Bytter både ute og inne jeg..men har ikke så mange av gangen :)) Takk, glad i slike blå blomster :)) Klem og alle gode ønsker til deg <3

    13. spisogspar: Sant… :)) Fine kunstige kan gjøre nytta si det også :)) Har hørt om det med flasker, men aldri forsøkt det selv..men vi er stort sett hjemme så det gjelds bare å huske å vanne :)) God natt :))

    14. MOONBEAMSCORNER: Takk, liker dem jeg også :)) Disse ved inngangen er under tak, men andre blomster kan drukne her også…Får prøve å ta vare på disse..men blir vel kanskje å kjøpe et par ganger til..hehe.. God natt :))

    15. dedicat: Sånn er det ja..:)) Vi er jo maks borte ei natt av gangen..så jeg må bare skjerpe meg.. Du får finne på noen lure vanningsgreier :)) Blir fint med Lofotentur da :))

    16. Ha, ha, kjenner meg veldig igjen….Blir litt pengeutlegg på blomster disse månedene…
      De i baljen er jeg ganske sikker på har avgått med døden…..:)

    17. He, he, det er ikke lett å huske alt alltid. Jeg har ikke husket å kjøpe blomster en gang denne sommeren, utenom stemorsblomster….ja,ja. Men så har jeg fått et villnis av en blomstereng der det skal være plen. Slik blir denne sommeren. :))))

    18. Det er mulig det er ein fel eg ahr gjort i år. Du kjøper litt blomster og pynter rundt deg. Og det gjør alle andre. Mens eg som også elsker blomster og bruker å ha verandaen full, ikkje ahr noe der i år. Skal jo flytte er tanken min hele tidne. Men eg burde kanskje vore flinkere til å leve no og. Ein tanke å ta med seg i mitt tankefulle hode. Nydelig blå blomster hvertfall. Ha ein flott dag <3 klem

    19. gretashobby: Jeg hadde mye før om åra..nå er det bare litt ved inngangen og på bordet :)) Blir litt slik når en har flyttetanker tenker jeg…Men du får kjøpe deg et par stykker nå også..eller plukke noen i naturen og ha i vase :)) Takk :)) Klem til deg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg