Ganske fin fredag !

Det gjelds jo å kose seg med det som er bra, som det står på krakken på bildet under her ….Carpe diem…(eller grip dagen ) . Etter et par dager som jeg ikke har vært i “toppform” følte jeg meg ok på morgenen i dag, så før jeg skulle følge mamma til frisøren på sykehjemmet tok jeg meg en kaffe og et rundstykke på Step in i Hokksund siden jeg hadde et ærend der oppe.

Også var det hyggelig at mamma hadde en fin dag også, så frisørtimen gikk veldig greit, og hun ble fin og fornøyd …

Da jeg kom hjem måtte jeg ha litt å spise, og siden mannen spiste resten av middagen fra i går ,lagde jeg meg en talerken spagetti med ketchup..trenger jo ikke være så avansert ..mer en godt nok for meg…


Nyfrisert og fin mamma jeg har ……

28 kommentarer
    1. Så fin mammaen din er 🙂 Hun likner deg, eller du henne, og hun ble flott på håret 🙂 Det er bra det Annebe, grip dagen, og kos deg med dag for dag. Det er det beste 🙂 Her er det ferie nå , deilig 🙂 Kommer en tur på bakrommet 🙂

    2. frodith: Enig :)) Hører ofte at vi ligner ja :)) Viktig å hygge seg som best en kan :)) Så deilig med ferie ..nyt det :)) Fint, lurte litt på hvordan det sto til hos deg også <3

    3. Her har jeg vært på litt shoppingtur med mamma i dag, bare for å finne på noe. Være har heller ikke vært helt med oss, og vært noen byger med regn. Hadde siste jobbedag i går og har nå startet ferie. Så må jo prøve og finne på noe i hvert fall nå som jeg har fri. 🙂 Ønsker deg en fin dag videre, og riktig god helg!

    4. Så fint bilde av din mor, annebe ♥ Utrolig deilig med helg nå..:-))Ta vare på deg selv og nyt kveld, flotte dame ♥♥
      Stor fredagsklem ♥♥

    5. Spagetti med ketchup! Enkelt var det i hvert fall. Kanskje en ide for meg som glemmer å spise! Er ikke så glad i ketchup, men den sklir nok ned uten også! Ønsker deg fortsatt god bedring annebe! 🙂

    6. Fine mammaen din, tror du ligner henne?
      Flink du er å ta slike små kafepauser. Tenker det er lurt.
      Middagen din får jeg et lite “flash back til min ungdomstid, da det gikk litt mye av den sorten. Jeg spiser det virkelig aldri mer….:)

    7. Knotmerr: ..hehe..måtte bare ha noe raskt å få ferdig, men det smakte bra , bruker lite ketchup jeg også..men ok på det her :)) Takk for det …God helg videre :))

    8. Vera Lynn: Godt å få ordna seg litt når man er syk også :)) Får stadig høre vi er like ja….og da er det jo fint hun er nydelig..hehe… <3<3

    9. maiken: Takk, ganske like ja :)) Fint med små koselige ting når man ikke reiser og er med på så mye ellers..litt kos i hverdagen :)) Går år mellom hver gang jeg spiser det nå…men spagetti og ketchup var noe jeg digga i ungdommen…det og ostesmørbrød…:))

    10. Så fin moren din ble! Godt at det ble en god dag for mor og datter! Og ja, spaghetti med ketchup gjør nytta si i blant. Det trenger ikke være avansert og kjempesunn middag hver dag! 🙂

    11. Hei på deg. Kjekt å høre at du hadde ein ok dag. Fikk utretta mye og jammen er eg imponert over middagen din. Hehe, skulle tro det var ein fra ein anna generasjon som spiste det. Såg litt knapt ut spør du meg, men men hehe.
      Ja du har flott mamma det er det ingen tvil om. Såg da godt ut der. 🙂
      Da fårvi håpe du får ein like god dag om ikkje enda bedre i dag da. Kos dere på handel og kafe. klem herfra <3

    12. karidansen: Ja , fint at hun får fiksa seg litt…velvære er viktig :)) Spiste masse spagetti før om åra..nå en sjelden gang..men jammen er det godt :))

    13. gretashobby: Deilig med slike dager :)) ..hehe..spiste det myyyye oftere i ungdommen :))
      Mamma er fin ja, og har hatt noen bra dager nå :)) Vi har vært på bytur vi vettu :)) Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg