Lørdagens grilling og jordbær…

Som noen av dere fikk med dere var det grilling og jordbær her på lørdagskvelden, eldste sønnen spiste med oss før han skulle hjem å se fotball på tv.

Siden bloggen på en måte er et slags fotoalbum og “dagbok” for meg selv, syns jeg det er ok å legge ut bilder og skrive litt her , selv om det for andre ikke har noen nyhetens interesse…men sånn er det å være “rosablogger”..hehe…

Lørdagen var forresten en super sommerdag med sol og varme fra morgen til kveld, ypperlig for grilling og jordbær !


Har lagt ut innlegg med oppskrift på hamburgerbrøda før, men de er så gode at HER er de igjen….


Jordbær med vaniljeis og ferdigkjøpt saus smakte bra i skålene jeg har fått av mormor… #grill #jordbær
 

20 kommentarer
    1. For en herlig grillaften dere hadde, det ser sååå godt ut ☺☺Kjempelekre skåler du har fått av mormora di..♥♥♥ Ønsker deg en finfin kveld + en stooor klem ♥☺

    2. Rriittaa: Blir mest til at vi griller om gutta er innom…koselig er det ..og godt :)) Liker de skålene ja :)) Takker så mye…Klem <3

    3. De skålene er så nydelige, tror jeg har kommentert det før – i hvert fall hadde foreldra mine slike skåler. Blogg er fantastisk redskap til å “huske”. Eller så der ut som en veldig hyggelig kveld. <3

    4. Åh, det var noen utrolig nydelige skåler fra mormoren din!
      Have selv noen skåler / dessert service som jeg har fått av min farmor, jeg elsker det så utrolig høyt, så tørr ikke bruke de, i frykt for å knuse.. ” skal ta de frem når jeg flytter” det har jeg sakt alle gangene jeg har bodd en plass.. ( jeg har flyttet 6 ganger siden jeg fikk de) hahaha

    5. BforB: Tusen takk, bare hyggelig å høre det uansett om du har sagt det før :)) Moro å se tilbake på sin egen blogg innimellom.. Stor klem til deg også <3

    6. Moving On: Tuuusen takk, liker dem veldig godt :)) Ja man har lett for å spare på ting en er redd for, men hyggelig å kunne bruke det også da :)) Ha en fin kveld <3

    7. HEi. Eg tenker at man skriver om det man vil og er det noen som syns ein skriver om feil ting, ja så kan dei la vere å lese. Har det litt som ei dagbok eg og. No koser eg meg om kvelden når eg får tilbakeblikk på face over statuser og innleggg for kvar dag. Er så kjekt å sjå tilbake på. Nydelig mat og godt selskap og enda til flott ver. JA da kan ein vel ikkje ønske seg så mye mer da. Håper du har ein god dag i dag når du bstår opp. klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg