Blå bukse ! (antrekk 50+)

 Ei blå langbukse nå på sommeren er veldig anvendelig syns jeg, litt mer sommerlig enn sort , og en slik løs variant er deilig å ha på også…

Denne har jeg kjøpt på Mango, fin detalj nederst på bena og knyting i livet gjør den litt mer “spennende ..og jeg elsker jo hvite /kremfarga bluser til det meste..

Litt flaks at blåfargen passa til ei dressjakke jeg har hatt i noen år også..selv om det er minst like fint å ha noe som ikke matcher…


Enkelt og hverdagslig….. Bluse #kappahl Bukse #mango ….


Buksa har stikklommer , noe jeg liker godt..er jo glad i litt guttete stil som noen kanskje vet. Et fargerikt armbånd gjør det litt mer sommerlig..


Med blått og dressjakke blir antrekket ganske klassisk….. Jakke #risøe Sko #chilli


Ikke så lett å se detaljen , men er en liten kant med en splitt nederst på bena…og legg merke til den blå dørmatta…hehe…
 

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg