Bukse , blomster og en enkel middag….

Da jeg og venninna mi var på Oslotur i mai…fortalte jeg jo at det jeg kom hjem med var ei bukse, mens hun hadde flere poser med klær, ganske vanlig når vi er på slike turer… sånn ca en gang i året….

I dag tok jeg noen bilder med buksa , som er veldig behagelig, ble litt skakke ,dårlige bilder..men skal se om jeg får plukket ut noen etterpå..

Skriver litt under bildene….

Typisk ei bukse jeg kommer til å bli glad i…løs og ledig med strikk i livet… #mango  Gresset mellom hellene er mannen ute å fjerner nå..hehe..

 


På formiddagen i dag besøkte jeg mamma på sykehjemmet, hun var i såpass ok form at vi trilla med rullestol til sentrum, så fikk hun være med å plukke ut blomstene som jeg har planta på grava til pappa nå i kveld . Stemorsblomstene som ble plantet tidlig i mai var stygge etter mye regnvær…. nå ble det fine rosa #begonia #interflora


For å slippe å dra innom matbutikken i dag fant jeg noen kjøttboller i fryseren,vanligvis er det fisk eller kylling her til hverdags…men smakte bra det her, og veldig lettvint med pasta,  fryseblanding med wok og litt peppersaus…. #kjøttboller #middagstips

26 kommentarer
    1. Den middagen så god ut , og det er jo sånne retter de selger som ferdigretter i butikken, men helt klart mye bedre hjemmelaget. Og lettvint egentlig 🙂 Koselig med sånn tur da. Vi får vel kanskje se noen skikkelig antrekksbilder med buksa senere? 🙂 Ha en fin kveld <3 klemmer <3

    2. Sånne løse bukser med strikk i livet elsker jeg også – er så deilig å gå rundt i dem <3 Og den middagen, den så ikke bare litt godt ut :o) Ønsker deg en kjempefin kveld!

    3. Flotte bilder du har lagt frem her! Og du, jeg skammer meg så veldig for å si dette- men jeg har ikke hatt tid i det hele tatt til å poste din pakke 🙁 fra i morgen er det roligere her i heimen, så nå kan jeg senke skuldrene og jeg skal få stabbet meg bort på postkontoret <3

    4. frodith: Det smakte bra , lettvint å bare steke i panna og koke pasta og saus :)) Hyggelig å få med mamma litt ut :)) Har klart å finne et par bilder..men skal alltid forte meg ..så ser etterpå at de ble skakke og dårlige…. Takk det samme og klem tilbake <3

    5. Hei!
      FLotte bilder, annebe 🙂 Fin bukse, og friske farger i blomster 🙂
      Jeg har litt slike poser i frysen, av forskjellige wooker 🙂 Lettvint å steke litt kyllingfile eller annet til 🙂 Mmmmmmmmm nå ble jeg litt sulten ja 🙂
      Ønsker deg en god kveld 🙂

    6. Etdiktomdagen: Takker for det :)) Liker godt de wokblandingene sånn når man skal lage noe i “hui og hast “.. :)) Blir snart litt brødskiver og te her nå ..Takk det samme til deg <3

    7. Sånn bukse kunne jeg ha tenkt meg, helt min stil ☺☺Koselig at du fikk med deg mammaen din på tur.. så fine blomster dere kjøpte ☺Kos deg med tirsdagskvelden☺ + klem ♥♥

    8. Greit med slike bukser når ein passer til dem. syns alltid eg blir så .. i dem. Men i følge min kjære har eg litt feil bilde av kossen eg ser ut jaja.
      Nydelig antrekk og skjønne blomster. Så kjekt at mammaen din var så bra form at ho kunne vere med på byen og handle. Det gjorde sikkert både ho og deg godt. Da er det godt med enkel middag etterpå.
      Håper du får ein fin dag min venn. klem herfra <3

    9. gretashobby: Tror du hadde vært fin med dem, man har lett for å være litt kritisk til seg selv, men viktig å ha på noe en føler seg vel med :)) Veldig fint å få med mamma litt ut av sykesenga..hun syns det var deilig..men blir jo fort sliten da … Klem og fin dag videre til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg