Foto er jo så gøy !

Det er jo mange som blogger som liker og er flinke til å ta bilder. Jeg har alltid tatt mye bilder, særlig da guttene var små…men det å ta bilder av natur og detaljer har jeg blitt mer opptatt av etter jeg begynte å blogge..

Jeg syntes faktisk jeg slapper mer av når jeg går rundt for å finne motiver og zoomer inn en om jeg ligger på sofaen eller sitter i en stol for å hvile. Så anbefaler di som ikke har oppdaget fotografering enda å prøve det ut. Et kompaktkamera fungerer bra det også, selv om det er ekstra gøy med en Macrolinse, som jeg har brukt her, har for tiden en lånelinse for det skjedde noe med min og det sto at objektet ikke kommuniserte med kamera…så da må den sjekkes og ordnes , så får jeg håpe den funker bra igjen..

Skriver litt under bildene..


Dette tok jeg bak et litt slitt busskur….


Litt flere strå, men med en annen bakgrunn…


Ormegresset her syns jeg ligner litt på ei krokodille som åpner gapet…


Ser ut som rosa er laget av skinn, og det er den jo ikke…


Litt “kunst”som ligger i grusen kan også bli et fint bilde…. #foto #macro #gulskogengård #ytterkollen #art
 

34 kommentarer

Siste innlegg