Nå er det sommer og sol ….trallala…

Denne helga har det virkelig vært deilig sommervær her hos oss, og da gjelds det å nyte det som best en kan. Mannen og jeg er glad i badeturer og har tatt en liten tur både fredag , lørdag og søndag..og bada masse.  Ca 20 grader i vannet et sted.. rundt 15-16 et annet sted, er det varmt nok på land bader jeg uansett…ganske tøff der …

Tok ikke så mye bilder denne gangen, men et par for å vise litt sommerstemning må jeg jo ha med…


Et blad og en avis er det hyggelig å ha med. Litt nuppete på beina, blåste litt før sola varma på lørdag…men så ble det veldig deilig…


Veldig greit å ha med litt sunn mat som er klar til å spises….så ble det skolebrød og kaffe etterpå…. #sommer #hvalstrand #asker #kk  #salat
 

 

26 kommentarer
    1. Har faktisk ikke bada ennå men det blir iløpet av uka. Vassa litt idag og det kjentes bra ut. Masse folk som bada idag. Bra at folk liker vann og bading. Men som alltid blir det veldig mye søppel av det. Det er greit at man kaseter matrester og grillen i søppla men folk burde ta med seg tomflaskene hjem med tanke på panten.

    2. Helge: Var så varmt på land..at en dukkert måtte til :)) Virker som om badesesongen er i full gang nå ja :)) Tar alltid med søppel og flasker hjem, eller kaster i søppledunke.. Jeg panter alltid flaskene …eller bruker dem om igjen til vann og saft :)) God natt :))

    3. frodith: Det hører sommeren til…må bare avkjøle meg om det blir for varmt :)) Deilig med salat…og ganske sunt :)) Klem og fin morgendag <3

    4. Vera Lynn: Å vasse litt kan være deilig det også :)) Jeg må bade når det er sommer og varmt…mange ganger i løpet av dagen om vi er ved vannet :))

    5. Anne Grethe: Så fort jeg syns det er varmt i lufta tar jeg en dukkert, ikke så lenge utti, bare en rask avkjøling :)) God natt <3

    6. Høres ut som helgen har vært nydelig. Strand, vann og sol, finnes det noe herligere….. Håper det blir mange slike dager framover. Ønsker deg en riktig fin uke. Klem <3

    7. Ja dere har gørrkosa dere og takk og pris for de som har vett til det når været er på det viset. Her har det vært surt og kaldt.. men håper det blir bra til uka når jeg skal på landsstevne for kor i Lofoten 🙂

    8. Er det virkelig 20 grader i vannet allerede hos dere?? Det tviler jeg på at det er her hvor jeg bor.. :-p Hæler nok ikke å bade enda jeg nei..
      Håper du får en nydelig mandag! <3 Klem

    9. Dette var bilder fra ein deilig dag ja. Og slik salat er ikkje å forakte nei. Deilig det. Man må nyte slike dager helt klart. Like flott ver her. Men badetur har vi ikkje tenkt på enno. Men det er eit stykkje å dra og vel altfor kaldt i vannet her oppe vil eg tro. HA ein ny fin dag vennen klem <3

    10. Det har vært sol og salat her også, men iskaldt om natten . Helt nede i 6 grader. Ligger på balkongen med boken min og slapper av 🙂

    11. Så herlige bilder, å så tøff du er som har badet! 🙂 Jeg skulle egentlig bade i går, men det var alt for kaldt for min del! 🙂 Håper du koser deg masse disse herlige sommer dagene <3

    12. Unni: Er nok bare enkelte steder..men inne ved Oslofjorden sto det 20 grader..og det var deilig :))
      Det blir vel en dukkert på deg utover sommeren .. Klem og fin kveld videre <3

    13. gretashobby: Bare å nyte når det er fint vær, man trenger litt avkobling fra tanker og “styr” :)) Ja sommeren er vel litt tidligere ute her hos oss..men det blir nok fine perioder i hele landet tenker jeg :)) Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg