#denfølelsen

Liker du ikke klaging så ikke les …hehe… Jeg prøver å ha en positiv blogg til tross for at jeg “har mine plager”, men av og til må jeg bare syte litt og så kan jeg fokusere på det som er fint igjen…

Nå har det vært litt mye å forholde seg til med både mor og mamma, telefoner, besøk, leger, sykehus, sykehjemsplasser og lignende, noe selvfølgelig ikke de kan noe for….

Men altså #denfølelsen skrev jeg fordi når man blir over grensa sliten og en ser på en blomst ved inngangsdøra som en skulle plukka av noen visne blomster på, så føler man at man skal luke en hel åker…eller man hører nabogutten koser seg å spille fotball med seg selv i hagen og man tenker MÅ han spille fotball akkurat nå som jeg har så vondt i hodet…  Jeg vet det er opp til meg selv å sette grenser, men det er slikt en klarer å si til andre, men ikke så lett å gjennomføre når det gjelder en selv..

Og forresten den blomsten lar jeg bare visne…kjøper ny istedenfor !

Slike blomster som på bildet her dukker jo opp i hagen uansett, og ser dere det er to “kryp” på den..


#fargerike #redigert #hage #stress
 

 

 

32 kommentarer
    1. Ja innimellom må alt bare få skure å gå sin gang, visne blomster får bare visne tenker jeg da….. Er ikke alltid overskuddet er der… Nydelig blomster bilde <3 :))

    2. Noen ganger er det godt å få ut litt gruff <3 Man kan ha en positiv blogg og allikevel få lov til å si at ikke alle dager er like gode 🙂 Jeg ønsker deg en strålende dag <3 Klem

    3. Anne: Enig i det…så lenge det ikke bare blir negativt ..må det være lov å uffe seg litt noen ganger 🙂 Takk og klem til deg også <3

    4. Uff, pass på deg selv. Jeg har akkurat sagt nei, meldt avbud på noe jeg egentlig skulle på. Det bare stresset meg, og jeg er redd for å bli syk. Så da tenkte jeg på meg selv, og sa nei 🙂 Blomster kommer det nye av, så ikke tenk på den. Ja, ser krypa ja 🙂 gode klemmer <3

    5. Vet du at det er så rart med meg at når jeg er sliten så ser jeg ikke ting som må ryddes eller flyttes på, så når jeg er i bedre form, kan det dukke opp ting som har stått der, gjerne et par uker 🙂 håper du finner hvile nok 🙂

    6. Det er både lov og påkrevd å slippe ut litt gruff. Viss ein bare skriver at ein ahr det bra og lest som alt er topp, så er ein ikkjeærlig. Må få ut litt og det gjør eg og. Syter når det trengs. Det er foresten ikkje mye syt da. Men bare kalre fakta. Slik er livet. Og du veit kva eg meiner. Du må ta vare på deg sjølv litt mer. det er faktisk bare du som kan sette grenser for deg sjølv. Pass på deg sjølv hører du <3 klem

    7. Mariann: ..hehe..overser det meste jeg også..men det gjør jeg når formen er ok også :)) Takk jeg tar det helt med ro her hjemme nå…så lenge det ikke kommer noen telefoner…

    8. frodith: Lurt å trappe ned litt..:)) Jeg har jo kutta ut så si alt sosialt i livet mitt..så klarte å balansere aktivitetene til et levelig nivå før mamma ble syk…men sånt skjer…
      Takker for omtanken :)) Klem <3

    9. gretashobby: Enig i det..så lenge en ikke bare fokuserer på det negative må en hal lov til å “klage” litt..
      Ja det er en del av hverdagen , og de fleste har jo “noe” men av og til blir det i meste laget ..
      Takker for omtanken, i kveld skal jeg bare tenke på meg selv..og koble av med litt blogging og sofaligging :)) Stor klem til deg <3

    10. Du verden så nydelig blomsterbilde!
      Man må jo kunne bruke bloggen til å klage litt innimellom . Jeg synes i alle fall det. Og har man det slitsomt som du nå, så er det kanskje godt å dele det også. Er jo det som er livet…..Men av og til så får man litt vel mye som gjør livet slitsomt på en gang.
      Håper det kan ordne seg snart. Sender mange klemmer og gode tanker.

    11. maiken: Tuuusen takk :)) Sant noen ganger er det litt godt å” skrive det av seg” uten å gå for mye i detaljer…
      Ble litt ekstra mye nå..og med min kapasitet er det langt over grensa for hva jeg kan yte, men skal legge inn mange små pustepauser :)) Klem og takk <3

    12. Blomstene er det minste problemet her i verden, den kan som du sier kastes, og trenger man en ny kan man kjøpe en ny ) Må være lov å klage bittelitt innimellom. Stor forskjell på det og BARE klage 🙂 Og det gjør du da virkelig ikke 🙂

    13. Sånne dager kommer, og da er det bare å gjøre det som er best for en selv. Blomster kan fornyes, og selv om du ikke plukker bort visne blomster i dag, så kan det godt hende at blomsten din kommer seg fint igjen. Det sliter på en å kontakte alle mulige offentlige instanser, eller private for den saks skyld. Det tar tid og energi og ofte blir man litt oppgitt også over hvor vanskelig noen ting kan være. I morgen er en ny dag med nye muligheter. Bruk den på deg selv og det du har lyst til 🙂

    14. Anne Grethe: Ja ikke så viktig med ting…helsa først 🙂 Takk..fint å høre, prøver å ikke mase for mye med slike ting..men av og til måååå man bare <3<3

    15. margarites: Sånn er livet ja… Kan jo kanskje klippe den helt ned..og se om den kommer opp igjen på sensommeren :)) Ja når man ikke stoler på at behandlinga er best mulig blir en sliten av den tanken også.. Og så andre “ordneting” i tillegg… Prøver å få til noen pusterom, men tankene vettu…Takk for omsorgsfulle ord <3

    16. Stilig bilde. Kryp ja. Grøsse.
      En har noen sånne dager da det bare renner over.
      Da er det godt og lov å lufte det litt.
      Ha en flott dag i dag!

    17. Vet du hva, noen ganger så har man faktisk lov til å klage. Man kan ikke alltid gå rundt og klistre på seg et smil og si at alt er bra når det faktisk ikke er det. Vi har lov til å hyle ut i blandt, ta på joggebuksen og legge beina på hodet og ha en rævva dag, alle har lov til det!! Og da er det ikke sutring og klaging, da er det rensing av sjelen. Er ingen som går rundt og er hoppenes glade og fulle av energi hele tiden, selv 5 åringer har “raserianfall” og kan klage, selv om de springer rundt som energiballer med latter fra en annen verden.
      På et punk renner faktisk begeret over om man hele tiden skal holde på innholdet uten å slippe noe ut.. og da er det lov en gang i blandt å legge seg ned og finne den gode trassen!!
      KLEMMER <3

    18. Veronica S: Takk for støtte og omsorgsfulle ord :)) Ja noen ganger mååååå en bare få det litt ut..
      Stor klem tilbake snille du <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg