I dag har vi vært gææææærne altså !!!!

I dag har mannen og jeg slått ut håret noe skikkelig, vi pleier jo som regel ta en tur til Drammen å handle og ta en kopp kaffe på lørdager. Men i dag dro vi helt til Åsgårdstrand som jo har blitt en sommerfavoritt de siste åra (er bare 45 minutters kjøretur )..

Men det var ikke turen i seg selv som gjorde oss så gæææærne, men hva vi fant på…se nederst i innlegget…


Her på Munchs cafè / Frantzens konditori liker vi oss, kan sitte i en hyggelig bakgård også, men vi liker oss på denne siden ute i gata….

 


Napoleonskaka er dyr, men veldig god…240 kr for to kakestykker og kaffe….

 


Tok en rusletur ned til vannet, ganske skyet i dag, men en del sol også……

 


I Åsgårdstrand er det masse vakre fotomotiver, men jeg hadde bare med kompaktkameraet mitt , får ta med speilrefleksen på neste tur..

 

Og så var det gæææærne oss da, for vi tok nemlig enda en kaffe, men nå delte vi kaka …også er det jo tross alt lørdag…. (ironi)..


Her på en annen kafè , som jeg ikke husker hva heter…muffinsen var i alle fall nydelig …. #Åsgårdstrand #Munch …
 

15 kommentarer
    1. Så herlige bilder!!!!
      Napoleonskake er nydelig godt ja – skikkelig utskeielse med det 😀 Og ja! Gærne dere som dro til enda en kafe og tok mere kaker!!!! heheheheheeh kakene såg helt deilige ut så jeg forstår godt at dere falt for fristelsen 😀
      Fortsatt god lørdag til dere !!

    2. He he he he skikkelig gærne ja. Skulle da bare mangle om dere ikkje kunneta ein kopp kaffi te. Syns det var litt spakt det da. Åsgårdstrand er ein plass eg skal sjekke ut til neste sommer hehe. Kjekt at dere koste dere. Det har vi gjort også på vår måte. No herlig middag. Klem fra våte Høayanger

    3. De gærne har det godt! Høres ut som du har hatt en strålende lørdag. Og så herlig å gå på cafe flere ganger på en dag – litt sånn som jeg gjorde når jeg bodde i Houston 🙂 Og med litt tur i nydelige omgivelser høres dette veldig bra ut – fortsett sånn – med god samvittighet 🙂

    4. Så utrolig koselig med et besøk i Åsgårdstrand 🙂 Den napoleonskaka så utrolig god ut, men fy for en pris …. Deilig å kose seg litt på godværsdager 😉 Håper alt går bra med deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg