Jeans med “rufsekant”.. (..antrekk 50+ )

Denne buksa som jeg har hatt i et par år og liker veldig godt, viser seg å være veldig “på moten” nå i sommer. Hadde brukt den uansett jeg, for den er så behagelig..og litt uformell i stilen, og det passer meg bra…

Vet jeg ikke trenger solbriller inne…må bare tøffe meg opp litt…hehe…

Buksa kan fint brukes om en skal pynte seg litt også syns jeg…  Bukse #Lindex Bluse #ginatrikot Dressjakke #vila Sko #eurosko


Litt stilig med en slik kant på buksa, i stedet for å kjøpe kan en jo forøke å lage en slik kant på ei bukse en er litt lei av…

 

Til hverdags er det avslappa og behagelig med ei jeansjakke og lave sko… Jakke #vila Sko #bianco


Og er det varmt , er det jo bare å ta av jakka og vise det fine mønsteret på blusen….
 

14 kommentarer

Siste innlegg