På landet !

Det betyr bare at jeg har vært hjemme i Mjøndalen altså, for jeg vil jo si det er landet her jeg bor og har vokst opp, selv om det bare er ei mil fra Drammen og fire mil fra Oslo…

Disse bildene tok jeg i går da jeg var å besøkte mamma , ligger en liten “gård” rett over veien for der hun er nå, denne “gården” gikk jeg forbi  til skolen i mange år ..

Den gangen var det noen hester der, og kaniner og slikt minnes jeg. Nå er det hester, høner ,haner og struts der, litt merkelig med struts i Mjøndalen liksom…eller uvant for meg i alle fall..


#struts


#syrin


#hane


#grønt #mjøndalen #veiabekken
 

11 kommentarer
    1. Flotte bilder! Struts er kule typer.
      Nær meg har de begynt med alpakka og Highland Cattle. Ikke helt det jeg er vant til herfra som liten heller. Men det er herlig med noen nye typer i nabolaget. :O)

    2. Så flotte bilder! Nydelig sted! Fin struts:)) Har en strutsefarm like ved hvor vi bor, så her er det også struts, hehe :)) God søndag til deg og dine <3

    3. gå, de er stygge de strutsene altsåd….:) Jeg har en strutsefarm 10 minutter herfra, og tenkte dra dit med barnebarn en dag. for de er jo artige å se på…
      Ha, ha, den høna var helt lik den jeg har bilde av i dag….:)

    4. Fine bilder. Herlig og se høns som går fritt, tror de liker det best. Det regner mye idag men det kommer sol senere i uka iflg yr.no og da gror det fort. Ha en fin kveld.

    5. Helge: Tusen takk, ja det er nok det beste for dem 🙂 Gleder meg til sol og varme, nå daffer jeg bare inne mens mannen baker grovbrød,gleder meg til kveldsmat 🙂
      Ønsker deg en fin kveld og ei fin forhåpentligvis varm kommende uke :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg