Var ikke så verst det da…

Gårsdagens feiring ,foregikk med niste og kaffe ved vannet for meg og mannen, som jeg skrev om i forrige innlegg at vi har gjort de siste års 17mai.

Og med det fine været var det et par hyggelige timer, i fredelige omgivelser..

På ettermiddagen kom eldste sønn innom å spiste litt her, også ble det is til kaffen….

Ser at det er mange som har hatt en fin feiring, det fine er at vi i Norge er så heldige å ha frihet til å kunne velge det som passer oss og familien best.

I dag er det også masse feiring rundt på bloggen , for fineste Frodith fyller 50 år…Gratulerer så mye til henne !


Ser vel ikke så ille ut det her vell….. #Sandvika #sol #blogg #utno #mai
 

14 kommentarer
    1. Det er akkurat det som er så bra, at alle gjørsom alle vil! 17. mai skal være en fin dag, og ikke bare stress og kav. Fine bilder du har, og bare bein i vannkanten ser deilig ut. Her hadde vi 6,5 grader og regn når jeg dro til jobb i dag – ikke det jeg forbinder med maivær. Omregnet har fortsatt utover hele dagen. Godt at det ikke var sånn i går 🙂

    2. Hei på deg. Skulle nesten tro det var skikkelig sommerbilder. Flotte var dei hvertfall. Veldig greit å kunne ta feiringa slik som det passer for ein kvar å gjere. Ha ein fin kveld så skirves vi vennen klem <3

    3. såg virkelig ut som en aldeles nydelig 17 mai feiing, med akuratt de en selv vil på tapeten!!=)
      Her ble 17mai feiret meg å ligge i hagen og bare sløve og slappe av men nysteikte kanelboller og en flaske sakft som lå på kjøling i frysen!! ufattelig deilig og godt var det !=D

    4. Nydelig fotomontasje! 😀 Ja, 17. mai blir helt annerledes når man har voksne unger. Som du skrev i går – “Så lenge man ikke har barnebarn”. For om man bor i nærheten av barnebarn så vil man jo gjerne følge litt med dem! 😀

    5. Nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelige bilder! Ja, vi er heldig og kan feire dagen som det passer oss best. Jeg elsker musikken og alle i barnetoget, så litt av det må jeg ha med meg. Men etterpå drar vi hjem til oss, selv om det går et digert folketog også på ettermiddagen. Man kan ikke få med seg alt heller. Ser at dere koste dere i finværet og det gjorde vi også. Ha en fin torsdag. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg